Programa Letras ConCiencia

O pasado 12 de novembro de 2015 o noso alumnado de 1º e 2º de Bacharelato B, e 3º ESO PMAR acudiron á presentación do programa Letra conCiencia. O evento tivo lugar no auditorio municipal do Concello de Vigo.

Detrás deste programa está Escola de Enxeñaría de Telecomunicacións da Universidade de Vigo, en colaboración coa Área de Normalización Lingüística, e o Servizo de Normalización Lingüística do Concello de Vigo.

A presentación tivo o seguinte guión:

Introdución: Francisco J. Díaz Otero, subdirector EET Universidade de Vigo

• 10:00-10:30 A aventura espacial da Escola de Telecomunicacións, Aaron Nercellas da Agrupación Aeroespacial da Universidade de Vigo
  • 10:35-11:05Presentación das actividades da EET. Francisco Javier Díaz Otero, subdirector da EET da Universidade de Vigo
  • 11:15-11:50 Os UAVs (drons). Usos, posibilidades e futuro. Demostración de voo dun dron. Nicolás Schvarchman. Cartogalicia S.L.

Tedes cumprida información neste enlace.

Esta página usa Lightbox2 por Lokesh Dhakar dispoñible en http://lokeshdhakar.com/projects/lightbox2/ baixo The MIT License