Libros de texto curso 2015-206

Entrega de notas setembro 2014

Calendario exames de setembro curso 1415

CONCURSO D3MOBILE METROLOGY WORLD LEAGUE 2015

Os alumnos e alumnas de 1º de bacharelato: Alejandro Lista Martínez, Eloy Trillo Novo, María Canosa Benlloch e Mateo Pichel Paz coordinados pola profesora D. Ana Isabel Penedo Blanco, conseguiron un dos premios do concurso de modelado 3D organizado, a nivel mundial, pola Escola Politécnica de Lugo. Parabén a todos e todas.

Para maís información podedes consulta a seguite ligazón: http://www.d3mobile.es/ganadores_2015.php

1º ESO A premiados cun accésit á actividade creativa ( Zapping) dentro do programa "Clases sen fumes".

Podedes ver o vídeo facendo clic na imaxe.

Tedes as fotografías da entrega dos premios na galería.

Parabéns

Os ciclos formativos do IES Terra de Soneira

No arquivo adxunto podedes atopar información sobre os ciclos formativos que ofrece o centro.

Listaxes definitivas de solititantes e exencións. Probas de acceso a ciclos de grao superior

Publicadas a listaxe definitiva de solicitudes e a resolución definitiva de exencións para as probas de acceso a ciclos formativos de grao superior na convocatoria ordinaria 2015. Máis infromación na seguinte ligazón.

Probas de acceso de grao superior. Sedes e instrucións para a súa realización. Convocatoria 2015

Publicadas instrucións e a asociación centro e sede para a realización da proba de acceso a ciclos formativos de grao superior na convocatoria ordinaria 2015:Lugares e sedes, instruccións para a realización das probas. Toda a información esta na seguinte ligazón