Exames Setembro

01/09/2014 08:30
03/09/2014 18:20

Convocatoria extraordinaria de setembro para ESO, Bach e ESA.

CALENDARIO DE EXAMES E AVALIACIÓNS

Benvidos

O IES Terra de Soneira é un centro público dependente da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria da Xunta de Galicia no que se imparten ensinanzas de ESO, Bacharelato nas modalidades de Humanidades e Científico-Tecnolóxico e Educación Secundaria para Adultos.

Tamén contamos co Ciclo Medio de Xestión Administrativa e o Ciclo Superior de Administración e Finanzas e Programas de Cualificación Profesional Inicial así como Educación para adultos.

Onde estamos?

DESPEDIMOS AOS ALUMNOS DE 2º BACHARELATO E

2º CICLOS CUN EMOTIVO ACTO DE FIN DE CURSO

ANUNCIOS

RECOLLIDA DE TÍTULOS: O alumnado que titulou o ano 2011 ou anteriormente e que solicitara o título no 2011 ou anteriormente, pode pasar polo centro a recoller o título.

LIBROS DE TEXTO 2014/2015

Debido aos últimos cambios na adxudicación de destino provisional para o curso académico 2014/15 entre o persoal docente, comunicase as seguintes modificacións nos libros de texto de bacharelato:

1º BACHARELATO

Mantense o mesmo libro que o curso pasado

TITULO: HISTORIA MUNDO CONTEMPORÁNEO

ISBN: 978-84-8244-836-3

2º BACHARELATO

O libro de Historia do España cambia de idioma de edición a galego.