Axuda Fondo Solidario de Libros curso 2016-2017

Xúntase a Orde do 27 de abril de 2016 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/17.

Información e descarga da solicitude

Presentación actividades extraescolares e complementarias do 2º trimestre curso 2015-2016

Na seguinte ligazón podedes ver un resumo das actividades do segundo trimestre.

Presentación actividades 1º trimestre curso 2015-2016

Na seguinte ligazón podedes ver as fotografías das actividades realizadas no centro

A galería de fotos.

A galería de fotos da páxina web do centro esta desactivada. Podesde ver un as fotos das diferentes actividade nos vídeos resumo de cada tirmestre.

Bases reguladoras para a convocatoria de axudas por nacemento de fillo ou filla, adopción e acollemento por familias vimiancesas durante o ano 2015

Para máis información sobre as axudas prema esta ligazón ou descargue o arquivo adxunto.

ALERTA ESCOLAR

Na seguinte ligazón poden ver un vídeo explicativo do programa.

Na reunión cos titores de inicio de curso poderán facer as preguntas que precisen sobre o tema.

Recórdase a prohibición do uso de móbiles durante o periodo escolar.

Máis información no arquivo adxunto.