Clases sen fumes

Convocadas as probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional para o ano 2015

Na seguinte ligazón adxúntase a Orde do 17 de febreiro de 2015 pola que se convocan probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional do sistema educativo para o ano 2015.

Calendario de exames de pendentes

Na seguinte ligazón podedes ver as datas dos exames de pendentes nas diferentes convocatorias.

Na cortiza da entrada ao centro tedes máis información.

CIRCULAR 1/2015 Aspectos da convivencia no IES Terra de Soneira: Uso do teléfonos móbiles

Con data de 30/01/2015, enviase circular ós pais ou titores para informar da nova normativa sobre o uso dos móbiles no centro. Na seguinte ligazón podese ver unha copia da mesma.

Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2015/2016

Na seguinte ligazón podedes atopar toda a información.

Actividades Extraescolares e Complementarias curso 2014-2015

Na seguinte ligazón podedes ver as actividades para este curso aprobadas polo Consello Escolar.

No Consello Escolar do mes de decembro aprobáronse as seguintes actividades a celebrar no 2º trimestre:

- Charla primeiros auxilios para os alumnos e alumnas de 1º,2º e 3º da ESO.

- Fomento do cooperativismo para os alumnos e alumnas dos ciclos.

- Como pasar unha entrevista de traballo? Para os alumnos e alumnas dos ciclos.

Actividades aprobadas no Consello Escolar do día 27/01/15

- Visita a panificadora Xallas 2º ESO

- Concurso 3dmobile Metrology World League1º Bacharelato

-Concurso coca cola novos talentos. 2º ESO

- Visita do escritor Pedro Freijo. Profesorado e alumnos participantes no club de lectura

-Charla sobre doazón de sangue. 2º Bacharelato, ESA e Ciclos.

- Visita aos museos coruñeses.2º ESO

Benvidos

O IES Terra de Soneira é un centro público dependente da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria da Xunta de Galicia no que se imparten ensinanzas de ESO, Bacharelato nas modalidades de Humanidades e Científico-Tecnolóxico e Educación Secundaria para Adultos.

Tamén contamos co Ciclo Medio de Xestión Administrativa e o Ciclo Superior de Administración e Finanzas e Programas de Cualificación Profesional Inicial así como Educación para adultos.

Onde estamos?

ANUNCIOS

RECOLLIDA DE TÍTULOS: O alumnado que titulou o ano 2011 ou anteriormente e que solicitara o título no 2011 ou anteriormente, pode pasar polo centro a recoller o título.

LIBROS DE TEXTO 2014/2015

No enlace anterior pódese consultar os libros de texto.

Vídeo do festival fin do 1º trimestre

Resumo das actividades extraescolares e complementarias do 1º trimestre