Quilómetros de Solidariedade

O día 5 de decembro os alumnos/as de 1º e 2º da ESO participarán nunha carreira de campo a través en Cee dentro do programa Xogade da Xunta de Galicia.

É unha actividade complementaria incluída no Proxecto Deportivo de Centro con varios obxectivos:

- Participar nunha competición deportiva con rapaces da mesma idade.

- Recadar fondos para defender os dereitos dos nenos dentro da Campaña de Save the Children

" Quilómetros Solidarios"

Agradecemos a colaboración dos pais, profesores, compañeiros...  e de todos aqueles que queiran patrocinar a actividade.

Tedes máis información no seguinte enlace: http://www.savethechildren.es/carrera/

Departamento Educación Física

Contacontos dramatizados

Na última semana do mes, e como actividade previa ao Samaín, tiveron lugar na Biblioteca unha serie de Contacontos dramatizados, postos en marcha coa colaboración dos Departamentos de Lingua Galega e Lingua Española (co alumnado de 1º da ESO do Club de Lectura), Inglés (co alumnado de 2º da ESO), Francés e Latín (co alumnado de 4º da ESO), colaborando tamén o alumnado de 3º e 4º da ESO co acompañamento musical. Se queredes ver os vídeos e as fotos, só tedes que premer no enlace.

Calendario de exames de pendentes

No seguinte enlace podedes ver as datas dos exames de pendentes nas diferentes convocatorias.

Espazo Abalar Móbil

Información para:

PAIS ou TITORES

PROFESORES/AS

Actividades Extraescolares e Complementarias curso 2014-2015

No seguinte enlace podedes ver as actividades para este curso aprobadas polo Consello Escolar.

Benvidos

O IES Terra de Soneira é un centro público dependente da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria da Xunta de Galicia no que se imparten ensinanzas de ESO, Bacharelato nas modalidades de Humanidades e Científico-Tecnolóxico e Educación Secundaria para Adultos.

Tamén contamos co Ciclo Medio de Xestión Administrativa e o Ciclo Superior de Administración e Finanzas e Programas de Cualificación Profesional Inicial así como Educación para adultos.

Onde estamos?

ANUNCIOS

RECOLLIDA DE TÍTULOS: O alumnado que titulou o ano 2011 ou anteriormente e que solicitara o título no 2011 ou anteriormente, pode pasar polo centro a recoller o título.

LIBROS DE TEXTO 2014/2015

No enlace anterior pódese consultar os libros de texto.

Video graduación curso 2013-2014