Festival fin de trimestre

Campaña recollida de alimentos ata o día 17 de decembro

Na entrada do instituto tedes a relación de produtos que piden dende a Cruz Vermella: cacao, pasta, aceite...

Pequenos xetos para constuir un mundo mellor para todos e todas.

O IES Terra de Soneira na Rede de Centros Solidarios

Calendario de exames de pendentes

No seguinte ligazón podedes ver as datas dos exames de pendentes nas diferentes convocatorias.

Os primeiros comezan a volta das vacacións do 1º trimestre, non tes esquezas!

Actividades Extraescolares e Complementarias curso 2014-2015

Na seguinte ligazón podedes ver as actividades para este curso aprobadas polo Consello Escolar.

No Consello Escolar do mes de decembro aprobarónse as seguintes actividades a celebrar no 2º trimestre:

- Charla primeiros auxilios para os alumnos e alumnas de 1º,2º e 3º da ESO.

- Fomento do cooperativismo para os alumnos e alumnas dos ciclos.

- Como pasar unha entrevista de traballo? Para os alumnos e alumnas dos ciclos.

Benvidos

O IES Terra de Soneira é un centro público dependente da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria da Xunta de Galicia no que se imparten ensinanzas de ESO, Bacharelato nas modalidades de Humanidades e Científico-Tecnolóxico e Educación Secundaria para Adultos.

Tamén contamos co Ciclo Medio de Xestión Administrativa e o Ciclo Superior de Administración e Finanzas e Programas de Cualificación Profesional Inicial así como Educación para adultos.

Onde estamos?

ANUNCIOS

RECOLLIDA DE TÍTULOS: O alumnado que titulou o ano 2011 ou anteriormente e que solicitara o título no 2011 ou anteriormente, pode pasar polo centro a recoller o título.

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES E COMPLEMENTARIAS CURSO 2014-2015

No enlace anterior pódese consultar as actividades extraescolares e complementarias deste curso aprobadas polo Consello Escolar

LIBROS DE TEXTO 2014/2015

No enlace anterior pódese consultar os libros de texto.

Video graduación curso 2013-2014