Calendario de exames de pendentes

No seguinte ligazón podedes ver as datas dos exames de pendentes nas diferentes convocatorias.

Na cortiza da entrada ao centro tedes máis información.

Actividades Extraescolares e Complementarias curso 2014-2015

Na seguinte ligazón podedes ver as actividades para este curso aprobadas polo Consello Escolar.

No Consello Escolar do mes de decembro aprobáronse as seguintes actividades a celebrar no 2º trimestre:

- Charla primeiros auxilios para os alumnos e alumnas de 1º,2º e 3º da ESO.

- Fomento do cooperativismo para os alumnos e alumnas dos ciclos.

- Como pasar unha entrevista de traballo? Para os alumnos e alumnas dos ciclos.

Benvidos

O IES Terra de Soneira é un centro público dependente da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria da Xunta de Galicia no que se imparten ensinanzas de ESO, Bacharelato nas modalidades de Humanidades e Científico-Tecnolóxico e Educación Secundaria para Adultos.

Tamén contamos co Ciclo Medio de Xestión Administrativa e o Ciclo Superior de Administración e Finanzas e Programas de Cualificación Profesional Inicial así como Educación para adultos.

Onde estamos?

ANUNCIOS

RECOLLIDA DE TÍTULOS: O alumnado que titulou o ano 2011 ou anteriormente e que solicitara o título no 2011 ou anteriormente, pode pasar polo centro a recoller o título.

LIBROS DE TEXTO 2014/2015

No enlace anterior pódese consultar os libros de texto.

Vídeo do festival fin do 1º trimestre

Resumo das actividades extraescolares e complementarias do 1º trimestre