Viaxe a París

Os alumnos da Sección Bilingüe de Música en francés de 3º ESO, veñen de realizar unha viaxe educativa a París acompañados polas súas profesoras Mª del Carmen Alonso González e María de los Santos Gago.

A actividade, organizada polo departamento de música,  incluíu a visita aos lugares e monumentos máis emblemáticos da cidade (Notre Dame, Place Concorde, Champs Élysées, Arc du Triomphe, Montmartre, Sacre Coeur….) así coma un paseo en bateau-mouche, a subida á Tour Eiffel ou a visita ao Teatro da ópera “Palais Garnier”.

Durante a nosa estancia gozamos dun tempo magnífico que nos permitiu contemplar a cidade en toda a súa plenitude.

Ao longo do terceiro trimestre os alumnos realizarán dous traballos a partir das súas experiencias na viaxe que serán publicados nos blogs das profesoras (maboiteajoujoux e classe (en)chantée)

Coidamos que a viaxe foi dun gran proveito para todos eles, polo que o próximo ano agardamos repetir a experiencia tras o éxito da presente edición.