ACTOS DE CONMEMORACIÓN DO 150 ANIVERSARIO DO ESCRITOR RAMÓN MARÍA DEL VALLE-INCLÁN NO INSTITUTO

Un equipo de profesores do Centro elaborou un moi atractivo programa de actividades de conmemoración do 150 aniversario do nacemento do dramaturgo, poeta e novelista Ramón María del Valle-Inclán. As primeiras actividades son unha exposición con traballos do alumnado relacionados coa vida e obra de Valle e unha conferencia para o alumnado de 4º de ESO e 1º de Bacharelato co título "Valle-Inclán, deseñador de libros",  que impartirá o neto do escritor Xaquín del Valle Inclán Alsina, este venres 27 de maio ás 12 horas no paraninfo do Centro. Pincha na imaxe para ver o programa completo de actividades previstas no que se irán concretando as datas e horas dos eventos.