A PROFESORA ANA SANTOS SOLLA PRESENTOU A SÚA EXPERIENCIA ETWINNING DESENVOLVIDA CUN INSTITUTO FRANCÉS

O pasado sábado 24 de outubro no II Congreso Etwinning en Santiago de Compostela a profesora de Educación Física do IES Valle Inclán Ana Santos Solla presentou o proxecto Acroshow que realizou durante o curso pasado co alumnado do IES Valle Inclán e o Lycée Felix Faure de Beauvais de Francia e polo cal recibiu o selo de calidade Etwinning, unha plataforma que permite aos docentes compatir ideas a través das TIC e desenvolver proxectos colaborativos en Europa. Parabén á profesora polo seu traballo. Pinchando nos enlaces que se amosan a continuación tedes máis información do Proxecto Acroshow, do programa europeo Etwinning e do programa do Congreso.

Proxecto Acroshow

Programa Etwinning