Saltar navegación.

ALUMNADO DE 4º DE ESO E 1º DE BACHARELATO VISITAN OS CIFP MANUEL ANTONIO E VALENTÍN PAZ ANDRADE

Alumnado de 4º de ESO e o alumnado matriculado en Bioloxía e Anatomía de 1º de Bacharelato visitaron hoxe, 4 de abril, os centros integrados de formación profesional Manuel Antonio e Valentín Paz Andrade de Vigo. Coñecendo, de primeira man, a oferta dos ciclos formativos destes centros.

CHARLAS DA GARDA CIVIL NO IES dentro do Plan Director.

Durante os meses de febreiro e marzo a Garda Civil impartiu varias charlas ao noso alumnado de 1º, 2º e 3º da ESO sobre diferentes temáticas: acoso e ciberacoso escolar, delitos de odio, protección da natureza, consumo de alcol e drogas, uso das novas tecnoloxías...

Moitas grazas a Verónica, a persoa encargada de impartilas.

VISITA DO ALUMNADO DE 1º DE BACHARELATO Á UNIVERSIDADE DE VIGO

Este luns, 11 de marzo, o alumnado de bacharelato visitou a Universidade de Vigo. Divididos en 4 grupos segundo os seus intereses  foron as facultades de humanidades, ás do ámbito social, científico e tecnolóxico.

BECAS MEC PARA ESTUDOS POSTOBRIGATORIOS.

O BOE indica cales son os beneficiarios, para ler o BOE CLICA AQUÍ. Para saber como facer a solicitude atoparás máis información AQUÍ

PRAZO DE SOLICITUDE: 19 de marzo de 2024, ás 09:00, hora peninsular; ata o 10 de maio de 2024, ás 15:00, hora peninsular,ambos inclusive.

"BENEFICIARIOS: