Olimpiada de Xeoloxía

PARABÉNS a ANDREA GARCÍA MIRAGAYA gañadora do Accesit ao estudante de 4º da ESO que acadou a puntuación máis alta na sede de Lugo, da fase galega da VII Olimpíada de Xeoloxía.
Nesta edición presentáronse 60 estudantes de catro Institutos de Secundaria da provincia de Lugo, e os exames celébráronse na  Escola Politécnica Superior da Universidade de Santiago de Compostela.
Este certame é promovido, a nivel nacional, pola Asociación para o ensino da Ciencias da Terra ( AEPECT) en colaboración coa Sociedade Española de Xeoloxía e o Colexio Oficial de Xeólogos. As probas, en Galicia,  se desenvolveron de xeito simultáneo o mércores 17 de febreiro na Escola Politécnica Superior de Lugo, na Facultade de Bioloxía de Santiago, na Facultade de Ciencias de Ourense e na Escola Superior de Minas de Vigo.