Formación Profesional 2016-2017. Publicada a oferta de formación profesional e o calendario de admisión a ciclos formativos.

Impresos de matrícula. Curso 2016-2017

Pode consultar a continuación os impresos de solicitude de matrícula para o curso 2016-2017. Estes exemplares publicados na web do instituto ofrécense a efectos informativos únicamente. Neles pode consultarse a oferta de materias existente, se ben a impartición de algunha delas está condicionada a que haxa un mínimo de alumnado e ás posibilidades organizativas do centro.

BACHARELATO

DATAS PARA MATRÍCULA EN ESO E BACHARELATO. CURSO 2016-2017

27/06/2016
07/07/2016

Os modelos para formalizar a matrícula recóllense na conserxería. Neles van incluídas as instrucións e documentos a presentar. Unha vez cumprimentados entréganse en administración.

VER COMUNICACIÓN OFICIAL EN FORMATO PDF

Calendario por cursos para a formalización da matrícula

NORMATIVA APLICABLE

- Decreto 254/2012 , do 13 de decembro , polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos

- Orde de 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento de admisión . Corrección de erros no DOG do 24 de abril (ver corrección de erros)

IMPORTANTE: AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR E FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

15/06/2016

Xa está publicada a Orde que regula a participación no fondo solidario de libros de texto e a convocatoria de axudas para adquisición de libros de texto e material escolar para o curso escolar 2016/2017.

MODELO DE SOLICITUDE

Acceso á sede electrónica da Xunta onde se pode descargar o modelo de solicitude

NORMATIVA APLICABLE

ORDE do 27 de abril de 2016 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar

TRABALLO "AUGA EN ONS"-PREMIO HUMANÍSTICO RUBÉN LOIS GONZÁLEZ

21/06/2016 13:00

Traballo titulado Auga en Ons, gañador do PREMIO HUMANÍSTICO RUBÉN LOIS GONZÁLEZ, do que son autores os alumnos do curso de 2º Bacharelato - A, D. Alberto Caamaño Noya, e D. Daniel Manteiga Rodríguez.

Para ver o traballo clica na imaxe:

Auga en Ons

FESTIVAL FIN DE CURSO 2015-16

21/06/2016 12:45

FESTIVAL FIN DE CURSO

ACTA RESOLUCIÓN PREMIO HUMANÍSTICO RUBÉN LOIS GONZÁLEZ

21/06/2016 13:00

Para ver a Acta Resolución do Premio Humanístico Rubén González, clica na seguinte imaxe:

Acta

EXCURSIÓN ÁS ILLAS CÍES

22/06/2016 09:52

eXCURSIÓN ÁS illAS cÍES

ENTREVISTA AO ALUMNADO DE CULTURA E IDIOMA PORTUGUÉS EN RADIO NEGREIRA

17/06/2016

Para escoitar a entrevista en Radio Negreira, clica na seguinte imaxe:

Entrevista en Radio Negreira

VISITA DO ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA DO CEIP "O COTO"

17/06/2016

Hoxe pola mañá tivemos a visita do alumnado de 6º de primaria do CEIP "Ou Coto", que o próximo curso matricularanse en 1º de ESO, viñan acompañados das súas mestras e do orientador do centro; foron recibidos no Salón de Actos, pola orientadora e o director, recibiron explicacións de alumnado de 2º ESO e dun alumno do servizo de mediación entre iguais.

Posteriormente percorreron as instalacións do Centro, parándose no taller de Tecnoloxía onde alumnado de 4º ESO C presentáronlles algunhas das actividades que vén realizando desde principio de curso, coordino o profesor de Tecnoloxía. BENVIDOS.

Para ver algunhas fotos da visita, clica na imaxe seguinte:

Visita alumnado de 6 de primaria