O que está a acontecer agora en Abalar

Abalar na rede :

EXPERIENCIAS. AULAS 2.0 30/10/2014

IES Franciso Daviña Rey: AGUEIRO, a nosa rede social de proxectos

O IES Francisco Daviña participou no curso 2013-2014 como centro piloto no uso dunha plataforma de portafolio dixital baseada no software libre Mahara, Agueiro.

ACTUALIDADE DO PROXECTO 28/10/2014

Abalar: O repositorio de contidos educativos do espazoAbalar chega aos 2.200 recursos

O repositorio do espazoAbalar ampliou novamente a súa oferta, nesta ocasión con 48 novos contidos educativos en formato dixital.

EXPERIENCIAS. AULAS 2.0 24/10/2014

Hemeroteca de experiencias: Explícoche matemáticas 2.0

Este concurso, organizado pola Comisión de Normalización Lingüística da Facultade de Matemáticas da Universidade de Santiago cos obxectivos de promover o uso do galego como medio da transmisión das matemáticas e a creatividade na divulgación desta materia, ten unha categoría na que pode participar o alumnado de 3º e 4º de ESO e 1º e 2º de bacharelato en grupos de ata tres estudantes coordinados por un profesor/a.

ACTUALIDADE DO PROXECTO 20/10/2014

Abalar: V Edición do Plan Navega con Rumbo

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, en colaboración co Colexio Profesional de Enxeñería en Informática de Galicia (CPEIG) vai poñer en marcha, por quinto ano consecutivo, o programa ‘Navega con Rumbo’, enmarcado dentro do proxecto Abalar, e que ten por obxecto concienciar aos escolares galegos no uso responsable da Internet.

EXPERIENCIAS. AULAS 2.0 03/10/2014

CEIP A Sangriña: “Platero y yo” na era dixital

Coa conmemoración do centenario da publicación do libro Platero y yo de Juan Ramón Jiménez a profesora andaluza Lourdes Giraldo coordinou o proxecto colaborativo “Platero y yo en la era digital” no que participaron 56 centros de España e Sudamérica creando un libro virtual con actividades que promoven o desenvolvemento de diversas competencias. Entre os obxectivos deste traballo están coñecer, apreciar e gozar con Platero y yo utilizando as TIC, utilizar recursos interactivos de software libre na rede onde alumnado, profesorado e familias poidan publicar sen necesidade de rexistrarse e desenvolver a competencia dixital.

ACTUALIDADE DO PROXECTO 25/09/2014

Abalar: O repositorio de contidos do espazoAbalar reinicia a súa actividade neste novo curso 2014/2015 con 42 novos recursos

O repositorio do espazoAbalar ampliou unha vez máis a súa oferta, nesta ocasión con 42 novos contidos educativos en formato dixital.

ACTUALIDADE DO PROXECTO 12/09/2014

Abalar: Concurso de Curtas co móbil Axenda Dixital de Galicia 2020

Concurso organizado pola Axenda de Modernización Tecnolóxica de Galicia (AMTEGA). Xunta de Galicia

1. Obxectivo do concurso

• Explorar e dar a coñecer a creatividade audiovisual dos mozos e mozas, a través da gravación de micromovies.

• Fomentar o traballo en equipo dos mozos e mozas, así coma o uso da Lingua Galega nas TICs.

• Sensibilizar sobre a importancia do desenvolvemento tecnolóxico da Comunidade e dar a coñecer a estratexia global tecnolóxica impulsada pola Xunta de Galicia.

ACTUALIDADE DO PROXECTO 05/09/2014

Abalar: E-DIXGAL: implantación do libro dixital nos centros educativos

Co obxectivo de por en marcha o libro dixital nos centros educativos galegos, o proxecto E-DIXGAL arranca este curso 2014/2015, incorporando a máis de 2.300 alumnos de 5º de primaria de 84 centros Abalar que se adscribiron á iniciativa.
    ACTUALIDADE DO PROXECTO 11/07/2014

Abalar: A Consellería de Cultura e Educación porá en marcha o novo proxecto de contidos curriculares educativos dixitais en 84 centros educativos, beneficiando a 3.500 estudantes galegos

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria publica hoxe a resolución definitiva da convocatoria para a posta en marcha do novo proxecto de plataforma de contidos curriculares educativos dixitais, que se implantará no curso 2014/2015 en 84 centros educativos de toda Galicia. En total recibíronse 90 solicitudes nunha convocatoria que foi un éxito entre os centros públicos, que representan o 90% dos proxectos presentados. Ademais, un de cada tres centros públicos Abalar de primaria vai ser beneficiario do programa.

ACTUALIDADE DO PROXECTO 11/07/2014

Abalar: Relación definitiva de centros seleccionados na convocatoria para participar no proxecto experimental Educación Dixital

Xúntase a relación definitiva de centros seleccionados na convocatoria para participar no proxecto experimental Educación Dixital E-DIXGAL conforme ao baremo que figura no punto sétimo da Resolución do 12 de abril de 2014 (DOG do 30 de abril).