O que está a acontecer agora en Abalar

Abalar na rede :

ACTUALIDADE DO PROXECTO 20/10/2014

Abalar: V Edición do Plan Navega con Rumbo

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, en colaboración co Colexio Profesional de Enxeñería en Informática de Galicia (CPEIG) vai poñer en marcha, por quinto ano consecutivo, o programa ‘Navega con Rumbo’, enmarcado dentro do proxecto Abalar, e que ten por obxecto concienciar aos escolares galegos no uso responsable da Internet.

• Experiencia
    EXPERIENCIAS. AULAS 2.0 03/10/2014

CEIP A Sangriña: “Platero y yo” na era dixital

Coa conmemoración do centenario da publicación do libro Platero y yo de Juan Ramón Jiménez a profesora andaluza Lourdes Giraldo coordinou o proxecto colaborativo “Platero y yo en la era digital” no que participaron 56 centros de España e Sudamérica creando un libro virtual con actividades que promoven o desenvolvemento de diversas competencias. Entre os obxectivos deste traballo están coñecer, apreciar e gozar con Platero y yo utilizando as TIC, utilizar recursos interactivos de software libre na rede onde alumnado, profesorado e familias poidan publicar sen necesidade de rexistrarse e desenvolver a competencia dixital.

ACTUALIDADE DO PROXECTO 25/09/2014

Abalar: O repositorio de contidos do espazoAbalar reinicia a súa actividade neste novo curso 2014/2015 con 42 novos recursos

O repositorio do espazoAbalar ampliou unha vez máis a súa oferta, nesta ocasión con 42 novos contidos educativos en formato dixital.

ACTUALIDADE DO PROXECTO 12/09/2014

Abalar: Concurso de Curtas co móbil Axenda Dixital de Galicia 2020

Concurso organizado pola Axenda de Modernización Tecnolóxica de Galicia (AMTEGA). Xunta de Galicia

1. Obxectivo do concurso

• Explorar e dar a coñecer a creatividade audiovisual dos mozos e mozas, a través da gravación de micromovies.

• Fomentar o traballo en equipo dos mozos e mozas, así coma o uso da Lingua Galega nas TICs.

• Sensibilizar sobre a importancia do desenvolvemento tecnolóxico da Comunidade e dar a coñecer a estratexia global tecnolóxica impulsada pola Xunta de Galicia.

ACTUALIDADE DO PROXECTO 05/09/2014

Abalar: E-DIXGAL: implantación do libro dixital nos centros educativos

Co obxectivo de por en marcha o libro dixital nos centros educativos galegos, o proxecto E-DIXGAL arranca este curso 2014/2015, incorporando a máis de 2.300 alumnos de 5º de primaria de 84 centros Abalar que se adscribiron á iniciativa.
    ACTUALIDADE DO PROXECTO 11/07/2014

Abalar: A Consellería de Cultura e Educación porá en marcha o novo proxecto de contidos curriculares educativos dixitais en 84 centros educativos, beneficiando a 3.500 estudantes galegos

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria publica hoxe a resolución definitiva da convocatoria para a posta en marcha do novo proxecto de plataforma de contidos curriculares educativos dixitais, que se implantará no curso 2014/2015 en 84 centros educativos de toda Galicia. En total recibíronse 90 solicitudes nunha convocatoria que foi un éxito entre os centros públicos, que representan o 90% dos proxectos presentados. Ademais, un de cada tres centros públicos Abalar de primaria vai ser beneficiario do programa.

ACTUALIDADE DO PROXECTO 11/07/2014

Abalar: Relación definitiva de centros seleccionados na convocatoria para participar no proxecto experimental Educación Dixital

Xúntase a relación definitiva de centros seleccionados na convocatoria para participar no proxecto experimental Educación Dixital E-DIXGAL conforme ao baremo que figura no punto sétimo da Resolución do 12 de abril de 2014 (DOG do 30 de abril).

ACTUALIDADE DO PROXECTO 04/07/2014

Abalar: A rede social do profesorado Redeiras supera os 10.000 usuarios rexistrados

Santiago de Compostela, 3 de xullo de 2014. A rede social do profesorado Redeiras (https://www.edu.xunta.es/redeiras) conta xa con máis de 10.000 usuarios rexistrados, continuando así co seu ritmo de crecemento paulatino e converténdose nunha ferramenta de complemento á práctica educativa.

• Experiencia
    EXPERIENCIAS. AULAS 2.0 27/06/2014

Hemeroteca de experiencias: Proxecto iTEC

iTEC é un proxecto europeo cuxo principal obxectivo é contribuír ao deseño e configuración da aula do futuro, axudando ao profesorado a desenvolver prácticas innovadoras que posibiliten un mellor aproveitamento dos recursos tecnolóxicos. Neste proxecto participan 27 entidades de distintas nacionalidades entre as que se inclúen administracións educativas, universidades, empresas, etc.

ACTUALIDADE DO PROXECTO 28/05/2014

Abalar: Xa están a disposición da cidadanía as unidades didácticas do Ámbito Social da Educación Secundaria de Adultos (ESA) no repositorio de contidos do espazoAbalar

Santiago de Compostela, 28 de maio de 2014. O repositorio do espazoAbalar vén de ampliar, unha vez máis, a súa oferta de contidos educativos dixitais, incorporando nesta ocasión 17 novos contidos educativos, ata alcanzar os 2.106 recursos dixitais.