O que está a acontecer agora en Abalar

Abalar na rede :

EXPERIENCIAS. AULAS 2.0 13/03/2015

IES Alfredo Brañas: abalarMóbil

Xa vai para dous anos que no IES Alfredo Brañas de Carballo empregan a aplicación para as familias abalarMobil. E dende o principio, según a directora Mónica Mariño, o seu uso foi bastante positivo. Destaca que é unha ferramenta moi útil, xa que potencia a transmisión directa, a cercanía, e sobre todo a inmediatez. As familias queren coñecer e saber que acontece cos seu fillos dentro do recinto, e abalarMóbil o permite.

ACTUALIDADE DO PROXECTO 13/02/2015

Abalar: O repositorio de contidos do espazoAbalar chega aos 2.353 recursos

O repositorio do espazo abalar ampliou novamente a súa oferta, nesta ocasión con 66 novos contidos educativos en formato dixital.

Coa nova actualización do repositorio alcánzanse os 2.353 recursos, dispoñibles en varios idiomas, para os seguintes niveis educativos: educación infantil, primaria, secundaria, bacharelato e ciclos formativos.

ACTUALIDADE DO PROXECTO 09/02/2015

Abalar: Día de internet seguro 2015

Maña, 10 de febreiro celébrase o 12º aniversario do "Día de Internet Seguro" (Safer Internet Day), promovido desde 2004 por Insafe, Rede Europea por un Internet Seguro, da Comisión para a concienciación sobre un bo e seguro uso da rede. A celebración deste ano leva por lema "Imos crear un mellor internet xuntos". Trátase dunha conmemoración que terá lugar nun grande número de países, co obxecto de promover en todo o mundo un uso responsable e seguro das novas tecnoloxías, especialmente entre menores, mozos e mozas.

EXPERIENCIAS. AULAS 2.0 06/02/2015

Hemeroteca de experiencias: Actividades para o entroido

Ante a proximidade do entroido as páxinas web dos centros educativos comezan a recoller novas coas actividades que van realizar durante esta semana. Así, na web do CEIP de Galán (Arteixo) podemos ver un caderno preparado polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega con actividades de comprensión lectora e modelos de carautas.

EXPERIENCIAS. AULAS 2.0 30/01/2015

Hemeroteca de experiencias: Scratch

Entre as ferramentas presentes nos netbook Abalar destaca Scratch, un entorno de programación desenvolvido polo Media Lab do MIT (Instituto Tecnolóxico de Massachusetts) recomendado para que o alumnado de primaria e secundaria teña un primeiro acercamento aos conceptos de programación de ordenadores. Scratch permite a creación de proxectos mediante unha interface moi atractiva e intuitiva na que se van animando os personaxes e os obxectos apilando pezas similares as dun crebacabezas.

ACTUALIDADE DO PROXECTO 12/12/2014

Abalar: Finalistas do Concurso de Curtas co móbil da Axenda Dixital de Galicia 2020

Entre os días 10 e 19 de decembro pódese votar aos cinco vídeos finalistas no Concurso de Curtas co móbil da Axenda Dixital 2020 organizado pola Axencia de Modernización Tecnolóxica de Galicia (Amtega). O obxectivo deste concurso é seleccionar o vídeo que represente mellor o futuro de Galicia a través das novas tecnoloxías.

EXPERIENCIAS. AULAS 2.0 05/12/2014

CRA de Boqueixón-Vedra: Rede de Escolas na Nube

O proxecto “Escolas na Nube” ten como obxectivo xeral o deseño e validación dun produto tecnolóxico de alta calidade e baixo custo que permita a utilización das TIC de forma efectiva para a mellora da aprendizaxe e a colaboración nos pequenos colexios rurais, baseada en soluciones de cloud computing, virtualización e software libre. Deste xeito as 22 escolas do CRA de Boqueixón-Vedra, CRA Nosa Señora do Faro de Ponteceso, CRA de Vilaboa Consuelo González Martínez e CRA Amencer de Ribadavia están comunicadas, coordinadas e comparten recursos a través da nube.

ACTUALIDADE DO PROXECTO 28/11/2014

Abalar: Premios Nacionais de Educación 2014

O Ministerio de Educación, Cultura e Deporte acaba de publicar a concesión dos Premios Nacionais de Educación para o ensino non universitario. Con estes premios recoñécese a labor de centros educativos, equipos docentes e outras entidades que realizan proxectos que contribúen á mellora da calidade educativa. Nesta última convocatoria resultaron premiados 16 centros educativos e 4 equipos docentes, entre os que se atopan os seguintes centros galegos:

EXPERIENCIAS. AULAS 2.0 21/11/2014

IES Xoán Montes: Onomástica comercial lucense

O alumnado de 4º de ESO do IES Xoán Montes de Lugo, dirixidos pola profesora Mª Luz Paramio, realizou unha investigación que ten como obxectivos:

EXPERIENCIAS. AULAS 2.0 07/11/2014

Hemeroteca de experiencias: O magosto

A finais de outubro e principio de novembro case todos os centros educativos galegos están celebrando o magosto, festa tradicional en moitas zonas do norte de España que xira arredor da castaña. Nas Webs Dinámicas estas actividades quedan recollidas en forma de galerías de imaxes, vídeos animacións, etc.