O que está a acontecer agora en Abalar

Abalar na rede :

ACTUALIDADE DO PROXECTO 12/12/2014

Abalar: Finalistas do Concurso de Curtas co móbil da Axenda Dixital de Galicia 2020

Entre os días 10 e 19 de decembro pódese votar aos cinco vídeos finalistas no Concurso de Curtas co móbil da Axenda Dixital 2020 organizado pola Axencia de Modernización Tecnolóxica de Galicia (Amtega). O obxectivo deste concurso é seleccionar o vídeo que represente mellor o futuro de Galicia a través das novas tecnoloxías.

EXPERIENCIAS. AULAS 2.0 05/12/2014

CRA de Boqueixón-Vedra: Rede de Escolas na Nube

O proxecto “Escolas na Nube” ten como obxectivo xeral o deseño e validación dun produto tecnolóxico de alta calidade e baixo custo que permita a utilización das TIC de forma efectiva para a mellora da aprendizaxe e a colaboración nos pequenos colexios rurais, baseada en soluciones de cloud computing, virtualización e software libre. Deste xeito as 22 escolas do CRA de Boqueixón-Vedra, CRA Nosa Señora do Faro de Ponteceso, CRA de Vilaboa Consuelo González Martínez e CRA Amencer de Ribadavia están comunicadas, coordinadas e comparten recursos a través da nube.

ACTUALIDADE DO PROXECTO 28/11/2014

Abalar: Premios Nacionais de Educación 2014

O Ministerio de Educación, Cultura e Deporte acaba de publicar a concesión dos Premios Nacionais de Educación para o ensino non universitario. Con estes premios recoñécese a labor de centros educativos, equipos docentes e outras entidades que realizan proxectos que contribúen á mellora da calidade educativa. Nesta última convocatoria resultaron premiados 16 centros educativos e 4 equipos docentes, entre os que se atopan os seguintes centros galegos:

EXPERIENCIAS. AULAS 2.0 21/11/2014

IES Xoán Montes: Onomástica comercial lucense

O alumnado de 4º de ESO do IES Xoán Montes de Lugo, dirixidos pola profesora Mª Luz Paramio, realizou unha investigación que ten como obxectivos:

EXPERIENCIAS. AULAS 2.0 07/11/2014

Hemeroteca de experiencias: O magosto

A finais de outubro e principio de novembro case todos os centros educativos galegos están celebrando o magosto, festa tradicional en moitas zonas do norte de España que xira arredor da castaña. Nas Webs Dinámicas estas actividades quedan recollidas en forma de galerías de imaxes, vídeos animacións, etc.

ACTUALIDADE DO PROXECTO 03/11/2014

Abalar: Máis de 42.000 familias de 100 centros educativos seguen a actividade escolar dos seus fillos a través da aplicación 'abalarMóbil'

Nos últimos catro meses a Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (Amtega), en colaboración coa Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, triplicou o número de centros que poden dispoñer da aplicación abalarMóbil, que permite ás familias seguir a actividade educativa dos seus fillos dende calquera lugar, dunha forma rápida e cómoda a través dos seus dispositivos móbiles.

EXPERIENCIAS. AULAS 2.0 30/10/2014

IES Franciso Daviña Rey: AGUEIRO, a nosa rede social de proxectos

O IES Francisco Daviña, da man da súa coordinadora Abalar, Mª Jesús Casado, participou no curso 2013-2014 como centro piloto no uso dunha plataforma de portafolio dixital baseada no software libre Mahara, Agueiro.

ACTUALIDADE DO PROXECTO 28/10/2014

Abalar: O repositorio de contidos educativos do espazoAbalar chega aos 2.200 recursos

O repositorio do espazoAbalar ampliou novamente a súa oferta, nesta ocasión con 48 novos contidos educativos en formato dixital.

EXPERIENCIAS. AULAS 2.0 24/10/2014

Hemeroteca de experiencias: Explícoche matemáticas 2.0

Este concurso, organizado pola Comisión de Normalización Lingüística da Facultade de Matemáticas da Universidade de Santiago cos obxectivos de promover o uso do galego como medio da transmisión das matemáticas e a creatividade na divulgación desta materia, ten unha categoría na que pode participar o alumnado de 3º e 4º de ESO e 1º e 2º de bacharelato en grupos de ata tres estudantes coordinados por un profesor/a.

ACTUALIDADE DO PROXECTO 20/10/2014

Abalar: V Edición do Plan Navega con Rumbo

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, en colaboración co Colexio Profesional de Enxeñería en Informática de Galicia (CPEIG) vai poñer en marcha, por quinto ano consecutivo, o programa ‘Navega con Rumbo’, enmarcado dentro do proxecto Abalar, e que ten por obxecto concienciar aos escolares galegos no uso responsable da Internet.