O que está a acontecer agora en Abalar

Abalar na rede :

EXPERIENCIAS. AULAS 2.0 21/11/2014

IES Xoán Montes: Onomástica comercial lucense

O alumnado de 4º de ESO do IES Xoán Montes de Lugo, dirixidos pola profesora Mª Luz Paramio, realizou unha investigación que ten como obxectivos:

EXPERIENCIAS. AULAS 2.0 07/11/2014

Hemeroteca de experiencias: O magosto

A finais de outubro e principio de novembro case todos os centros educativos galegos están celebrando o magosto, festa tradicional en moitas zonas do norte de España que xira arredor da castaña. Nas Webs Dinámicas estas actividades quedan recollidas en forma de galerías de imaxes, vídeos animacións, etc.

ACTUALIDADE DO PROXECTO 03/11/2014

Abalar: Máis de 42.000 familias de 100 centros educativos seguen a actividade escolar dos seus fillos a través da aplicación 'abalarMóbil'

Nos últimos catro meses a Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (Amtega), en colaboración coa Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, triplicou o número de centros que poden dispoñer da aplicación abalarMóbil, que permite ás familias seguir a actividade educativa dos seus fillos dende calquera lugar, dunha forma rápida e cómoda a través dos seus dispositivos móbiles.

EXPERIENCIAS. AULAS 2.0 30/10/2014

IES Franciso Daviña Rey: AGUEIRO, a nosa rede social de proxectos

O IES Francisco Daviña, da man da súa coordinadora Abalar, Mª Jesús Casado, participou no curso 2013-2014 como centro piloto no uso dunha plataforma de portafolio dixital baseada no software libre Mahara, Agueiro.

ACTUALIDADE DO PROXECTO 28/10/2014

Abalar: O repositorio de contidos educativos do espazoAbalar chega aos 2.200 recursos

O repositorio do espazoAbalar ampliou novamente a súa oferta, nesta ocasión con 48 novos contidos educativos en formato dixital.

EXPERIENCIAS. AULAS 2.0 24/10/2014

Hemeroteca de experiencias: Explícoche matemáticas 2.0

Este concurso, organizado pola Comisión de Normalización Lingüística da Facultade de Matemáticas da Universidade de Santiago cos obxectivos de promover o uso do galego como medio da transmisión das matemáticas e a creatividade na divulgación desta materia, ten unha categoría na que pode participar o alumnado de 3º e 4º de ESO e 1º e 2º de bacharelato en grupos de ata tres estudantes coordinados por un profesor/a.

ACTUALIDADE DO PROXECTO 20/10/2014

Abalar: V Edición do Plan Navega con Rumbo

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, en colaboración co Colexio Profesional de Enxeñería en Informática de Galicia (CPEIG) vai poñer en marcha, por quinto ano consecutivo, o programa ‘Navega con Rumbo’, enmarcado dentro do proxecto Abalar, e que ten por obxecto concienciar aos escolares galegos no uso responsable da Internet.

EXPERIENCIAS. AULAS 2.0 03/10/2014

CEIP A Sangriña: “Platero y yo” na era dixital

Coa conmemoración do centenario da publicación do libro Platero y yo de Juan Ramón Jiménez a profesora andaluza Lourdes Giraldo coordinou o proxecto colaborativo “Platero y yo en la era digital” no que participaron 56 centros de España e Sudamérica creando un libro virtual con actividades que promoven o desenvolvemento de diversas competencias. Entre os obxectivos deste traballo están coñecer, apreciar e gozar con Platero y yo utilizando as TIC, utilizar recursos interactivos de software libre na rede onde alumnado, profesorado e familias poidan publicar sen necesidade de rexistrarse e desenvolver a competencia dixital.

ACTUALIDADE DO PROXECTO 25/09/2014

Abalar: O repositorio de contidos do espazoAbalar reinicia a súa actividade neste novo curso 2014/2015 con 42 novos recursos

O repositorio do espazoAbalar ampliou unha vez máis a súa oferta, nesta ocasión con 42 novos contidos educativos en formato dixital.

ACTUALIDADE DO PROXECTO 12/09/2014

Abalar: Concurso de Curtas co móbil Axenda Dixital de Galicia 2020

Concurso organizado pola Axenda de Modernización Tecnolóxica de Galicia (AMTEGA). Xunta de Galicia

1. Obxectivo do concurso

• Explorar e dar a coñecer a creatividade audiovisual dos mozos e mozas, a través da gravación de micromovies.

• Fomentar o traballo en equipo dos mozos e mozas, así coma o uso da Lingua Galega nas TICs.

• Sensibilizar sobre a importancia do desenvolvemento tecnolóxico da Comunidade e dar a coñecer a estratexia global tecnolóxica impulsada pola Xunta de Galicia.