Que se aprende a facer?
Obter e/ou elaborar a información referida ao mercado, produto, servizo, prezo, distribución e comunicación, xestionar os plans de actuación correspondentes ás compras, loxística e venda de produtos e/ou servizos e supervisar a súa realización de conformidade coas instrucións recibidas e a lexislación vixente.
Onde se realiza o traballo?
Investigación comercial, compras, vendas, márketing e loxística comercial.
En que postos de traballo?
Axudante do xefe de produto, técnico de compra, técnico de venda, técnico de novas instalacións, "merchandiser", encargado de almacén, axudante do xefe de loxística, coordinador xefe de grupo de representantes, xefe de vendas, técnico de márketing e técnico en traballos de campo de investigación comercial.
Cales son os módulos deste ciclo?
Módulos | Horas |
Aplicacións informáticas de propósito xeral | 110 |
Formación e orientación laboral | 55 |
Formación en centros de traballo | 440 |
Horas á disposición do centro | 75 |
Investigación comercial | 80 |
Lingua estranxeira (inglés) | 130 |
Loxística comercial | 130 |
Márketing no punto de venda | 80 |
Políticas de márketing | 110 |
Proxecto integrado | 80 |
Xestión da compravenda | 110 |
Que título se obtén?
Técnico superior en xestión comercial e márketing.
A que outros estudos se pode acceder?
Acceso directo aos estudos universitarios de grao e a outro ciclo formativo de grao superior.