in07 - Parámetros de control na calidade do viño

Industrias alimentarias
Centro educativo coordinador: CIFP A Carballeira - Marcos Valcárcel
Ourense
  • Elaborar material didáctico que favoreza a maior vinculación da formación co ámbito produtivo
  • Achegar o alumnado ás competencias profesionais do ámbito produtivo do sector vitivinícola galego
  • Favorecer a empregabilidade e a inserción do alumnado no sector da viticultura

Deseño e realización de material didáctico para o desenvolvemento de prácticas de laboratorio que permitan a determinación de parámetros de control de calidade en viños de denominacións de orixe galegas, e que constitúen un fío condutor entre os ciclos das familias profesionais de Química e de Industrias Alimentarias.

Proxecto premiado na Convocatoria innovación 2016 na Modalidade B.
Obradoiro no congreso: Xoves 11 de maio ás 18:45 h

Listaxe de obradoiros no FPInnova

Actividade na zona expositiva:
Exposición e información aos visitantes.
Horario da actividade: Continuo
Materiais: