IN28 - TecnoloxíaRadar

Ferrol
Centros colaboradores:
Escola de Especialidades Antonio de Escaño
  • Verificar o funcionamento de equipamentos de radiocomunicacións, analizando a súa estrutura interna e as súas características.
  • Detectar avarías en equipamentos e sistemas, utilizando técnicas de diagnose e localización.
  • Restablecer o funcionamento de equipamentos de radiocomunicacións, reparando disfuncións e avarías.

Equipamento completo de adestrador de radar para a simulación real de funcionamento dun sistema de radar que lle permite ao alumnado a realización de prácticas, tanto de funcionamento como das avarías que se poidan producir neste tipo de equipamento.