IN30 - VTV. Banco de ensaios de visión artificial

Centro educativo coordinador: IES Politécnico de Vigo, Vigo
Grupo de enxeñaría de fabricación (GEF). Universidade de Vigo
Europrecis Galicia S.L.
  • Deseñar e construír un banco de ensaios de visión artificial no que poder contrastar o sistema de visión que máis se adecúe para a verificación de distintos produtos de procesos produtivos.
  • Contar con materiais e coñecementos para formar ao alumnado nas novas tecnoloxías de control de calidade das empresas.
  • Dar a posibilidade ás empresas da contorna de que coñezan e analicen a introdución da visión artificial dentro dos seus procesos produtivos.

O proxecto consiste no desenvolvemento dun banco de ensaios de visión artificial no que poder realizar as probas necesarias para determinar o sistema de visión que máis se adecúe para a verificación de distintos produtos de procesos produtivos, probando distintas cámaras, ópticas, sistemas de iluminación ou filtros entre outros parámetros.

Profesorado do departamento de Fabricación mecánica.

Alumnado dos ciclos formativos da familia profesional de Fabricación mecánica.

Coordinadora: Mª Teresa Prado Cerqueira.

Proxecto premiado na Convocatoria de innovación 2018 na Modalidade A.