BELE12

Documentación: RD
DOG

Que se aprende a facer?
Realizar operacións auxiliares na montaxe e no mantemento de instalacións electrotécnicas e de telecomunicacións en edificios, así como operacións básicas de fabricación e montaxe para fabricación mecánica, cumprindo as normas de prevención de riscos laborais e protección ambiental correspondentes, e comunicándose de xeito oral e escrito en linguas galega e castelá, así como nalgunha lingua estranxeira.

En que ámbitos se traballa?
Actividades por conta allea en grandes, medianas e pequenas empresas dedicadas á fabricación e á montaxe de produtos mecánicos e electromecánicos, así como á montaxe e ao mantemento de instalacións electrotécnicas de edificios, vivendas, oficinas e locais comerciais e industriais, baixo a supervisión de persoal de nivel superior. A actividade está regulada polo regulamento electrotécnico de baixa tensión e pola normativa das infraestruturas comúns de telecomunicacións.

Que ocupacións se desempeñan?
Operario/a de instalacións eléctricas de baixa tensión; axudante/a de montador/ora de antenas receptoras de radio, televisión terrestre e televisión por satélite; axudante/a de instalador/ora e reparador/ora de equipamentos telefónicos e telegráficos; de instalacións telefónicas; axudante/a de instalador/ora de equipamentos e sistemas de comunicación; peón da industria de produción e distribución de enerxía eléctrica; de industrias manufactureiras; auxiliares de procesos automatizados.

Cales son os módulos?

Curso Código Módulo profesional Horas Períodos semanais
AM3009 Ciencias aplicadas I 175 6
AM3011 Comunicación e ciencias sociais I 206 7
MP3013 Instalacións eléctricas e domóticas 175 6
MP3020 Operacións básicas de fabricación 179 6
MP3021 Soldadura e carpintaría metálica 175 6
MP3022 Carpintaría de aluminio e PVC 175 8
AM3010 Ciencias aplicadas II 162 7
AM3012 Comunicación e ciencias sociais II 135 6
MP3081 Formación en centros de traballo 320
MP3014 Instalacións de telecomunicacións 236 10

Réxime ordinario

Oferta educativa de formación profesional inicial en centros sostidos con fondos públicos polo réxime ordinario. Curso 2023-2024.

Pontevedra

Concello Código Centro educativo Teléfono
Moaña 36004745 IES Plurilingüe A Paralaia 886120354

Lembre que a normativa sempre prevalece sobre calquera outra información. Esta páxina contén información de carácter xeral extraída da normativa, polo que calquera dúbida ou contradición se resolverá atendendo á normativa vixente (acceso a normativa da oferta de ciclos formativos).