Entrega de premios do certame "Atrévete a ter unha idea!"

O conselleiro de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, Román Rodríguez, apostou hoxe por reforzar a cultura emprendedora na escola, promovendo a innovación e a creatividade dos nenos e nenas, e favorecendo tamén o contacto directo do alumnado co tecido produtivo que os rodea. Estes tres eixes forman parte dos obxectivos que persegue o programa ‘Atrévete’, desenvolto pola Consellería para estimular o espírito emprendedor dos estudantes desde idades mozas, posto que se trata dunha iniciativa orientada a 5º e 6º de educación Primaria e a 1º e 2º de ESO.

Ademais do conselleiro, na entrega de premios tamén participou o director xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, Manuel Corredoira.