Xesús Vázquez Abad, e o conseller de Educación e Cultura das Illes Balears
A Consellería de Educ. colabora na recuparación da memoria histórica das escolas

O director xeral de Educación, Jose Luis Mira, acudiu hoxe á inauguración dunha mostra que pon en valor a figura dos mestres e ao alumnado deste centros rurais.

O Conselleiro de Educación nas Xornadas

Xesús Vázquez Abad recordou que esta edición é a máis concorrida de cantas se realizaron ata o momento, con preto de 80 asistentes

Inauguración das xornadas

O Museo Pedagóxico de Galicia acollerá durante dúas fins de semana a 55 docentes do eido da educación física

O conselleiro de Educación e Ordenación Universitaria, Xesús Vázquez Abad

Xesús Vázquez Abad fixo fincapé na importancia deste certamen como achegamento dos máis novos á figura do Rei e as súas funcións constitucionais

O encontro foi inaugurado polo director xeral de Educación, F.P. J.L. Mira

Na Xornada da Inspección Educativa celebrada hoxe no MUPEGA analizarase a intervención destes profesionais no seguimento dos plans de mellora nos educativos

O conselleiro de Educación e Ordenación Universitaria, Xesús Vázquez Abad

A exposición poderá visitarse no Museo Pedagóxico de Galicia ata o 28 de febreiro de 2011.

O Conselleiro de Educación durante a presentación

Xesús Vázquez Abad recordou o labor único en España que leva a cabo a rede Mupega grazas ao traballo de mantemento que desenvolve

Novo centro educativo de Portugal no Mupega

A Escola 2,3 de Paredes, perto de Porto, con 37 alumnos e alumnas de último curso de ensino básico e 5 docentes acompañantes estivo esta tarde coñecendo as distintas salas do noso museo, levandose un grata impresión.
A visita forma parte dun programa de intercambio con outros centros educativos galegos e complétase cunha viaxe á cidade histórica compostelá e á vila de Fisterra.

O Mupega incorpórase  ao Consello Galego de Museos

O Consello Galego de Museos aproba a incorporación a súa asociación do Museo Pedagóxico de Galicia (Mupega. En escrito remitido ao Sr. Secretario Xeral da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria, o presidente do Consello Galego de Museos, D. Carlos García Martínez, informa da aprobación por unanimidade da incorporación do Museo Pedagóxico de Galicia á esta asociación museística de ámbito galego.