Grupo do Club Triatlón de Santiago
(29/06/2017 | 12:01)
Un simpático grupo de rapaces e rapazas de sete anos pertencentes ao Club Triatlón Santiago pasaron no día de hoxe unha animada mañá no Museo Pedagóxico de Galicia.
Acompañados polo persoal do museo, levaron a cabo unha serie de divertidas actividades coas que, ademais de pasar un rato moi agradable, se achegaron á realidade da escola e da infancia de xeracións anteriores.
A experiencia foi moi positiva, e estamos desexando que volten moi cedo.
Cartaz dos obradoiros de verán
(29/05/2017 | 13:46)
Os días 4, 5 e 6 de xullo, o Museo Pedagóxico de Galicia levará a cabo os seus Obradoiros de Verán: unha actividade didáctica continuada, pensada para nenas e nenos de 4 a 9 anos que se desenvolverá polas mañás de 11h. a 13h. Nela realizaremos obradoiros de xogos cooperativos, de expresión artística e xogos de letras.
A inscripción debe ser realizada polo pai/nai ou tutor de cada neno/nena. Nº de prazas: 20
Forma de Inscrición: a través do correo electrónico co Nome, Apelidos e Idade da nena ou neno a museo.pedagoxico.galicia@edu.xunta.es Data límite: Xoves 22 de Xuño ás 23.59h
Centro de Formación Permanente Fonseca
(29/05/2017 | 13:33)
Un nutrido grupo de persoas do Centro de Formación Permanente Fonseca visitaron o Museo Pedagóxico de Galicia o pasado venres, 26 de maio.
Acompañadas polo persoal técnico do museo, poideron percorrer a colección visitable do mesmo, coñecendo desde as achegas que fixeron os emigrantes no ámbito educativo, pasando polas escolas de ferrado, ata a evolución do sistema educativo desde mediados do século XIX ata a escola da EXB.
Resultou ser unha experiencia moi positiva, que esperamos se vexa repetida moi cedo.
Agrupamento de Escolas de Lousada (Portugal)
(05/04/2017 | 11:42)
Onte, día 4 de abril, un nutrido grupo do Agrupamento de Escolas de Lousada, en Portugal, visitaron a colección permanente do Museo Pedagóxico de Galicia.
Tamén tiveron a oportunidade de coñecer os contidos da exposición temporal "O mundo nas mans. Cartografía escolar dos séculos XIX e XX", disfrutando das pezas da mostra.
A visita completouse cun vídeo introductorio onde se fai unha breve exposición sobre a importante patrimonio histórico-educativo que acolle o museo.
Cartaz do obradoiro "Ao redor do mundo"
(29/03/2017 | 11:14)
Continuando cos Obradoiros de Contacontos e coeducación, dende o MUPEGA desenvolveremos o vindeiro venres 31 de Marzo ás 18 horas un obradoiro no que traballaremos en clave de diversidade.
En conmemoración do Día Internacional pola Eliminación da Discriminación Racial (21 de Marzo), e co título de "Ao redor do mundo", abordaremos dun xeito lúdico cuestións como a diversidade cultural, o respecto e a non discriminación.
A actividade está orientada a nenas e nenos de 4 a 9 anos. A súa duración será de 1h e 20 minutos, aproximadamente.
Visita do CEIP A Solaina de Narón ao Museo Pedagóxico de Galicia
(29/03/2017 | 09:33)
Onte, martes 28 de marzo, o Mupega abriu as súas portas a un grupo de 4º curso de Educación Primaria co CEIP A Solaina, da vila de Narón.
Este simpático grupo estivo acompañado polo persoal técnico do Museo Pedagóico de Galicia, que o levou de maneira divertida e participativa a un pasado onde a escola e o tempo libre eran ben distintos aos de hoxe.
Alumnado e profesorado do CEIP Esteiro de Ferrol
(29/03/2017 | 09:25)
Na mañá do pasado xoves 23 de marzo, un animado grupo de nenas e nenos de 3º 3 4º cursos de Educación Primaria, acompañado polo seu profesorado, visitaron o Museo Pedagóxico de Galicia.
Nel tiveron a oportunidade de coñecer dun xeito práctico e participativo como eran as escolas do pasado e como xogaba a infancia do pasado século.
Cartaz do contacontos polo Día Internacional da Muller
(08/03/2017 | 15:29)
O venres 10 de marzo ás 18.00h conmemoraremos no Mupega o Día Internacional da Muller cun contacontos e obradoiro de xogo. Invitamos a todas e a todos a compartir connosco este día.
A actividade, de balde, está deseñada para nenas e nenos de 4 a 9 anos.
Número total de prazas: 20