1º e 2º de ESO do CPI As Revoltas.
3º e 4º de ESO do CPI As Revoltas.
(22/02/2018 | 15:45)
Onte visitounos o alumnado da ESO do CPI As Revoltas, de Cabana de Bergantiños.
Os estudantes percorreron o museo acompañados polo persoal do mesmo. Un dos profesores que ía co grupo contounos unha curiosidade, que xurdíu na zona adicada ao xoguete. Falounos dos lilos, "cacharriños" de cociña cos que xogaban as nenas antes na zona de Buño, feitos de barro.
Esperamos que a visita fora do seu agrado e esperamos que volten pronto.
(22/02/2018 | 15:26)
O martes, 20 de febreiro, visitáronnos os estudantes de 7º ano do centro Externato Infante D. Henrique, de Braga.
Os rapaces e rapazas estudan castelán, polo que non tiveron ningún problema no seguemento das explicacións das guías do museo.
Esperamos que a visita fora do seu agrado e agardamos velos noutra ocasión.
3º, 4º ESO do CPR Nosa Señora do Rosario
(16/02/2018 | 15:55)
Hoxe visitou o Mupega o alumnado de 1º, 3º e 4º de ESO do CPR Nosa Señora do Rosario, de Arzúa.
Os estudantes percorreron o museo acompañados polo persoal e, por suposto, entraron no noso obradoiro, no que está recreada unha aula antiga.
Agardamos que volten novamente.
3º e 4º de ESO do CPR Santiago Apóstol.
(08/02/2018 | 16:18)
Hoxe visitounos un grupo moi numeroso de estudantes de 3º e 4º de ESO do CPR Santiago Apóstol, de Soutomaior.
Os rapaces e rapazas fixeron o percorrido por todas as salas do museo e, aínda que eran moitos, tamén entraron no noso obradoiro, que recrea unha aula do pasado.
Agardamos velos noutra ocasión.
IES Rego de Trabe 2º ESO
6.02.18 IES Rego de Trabe 2º ESO
(08/02/2018 | 09:09)
As catro clases de 2º de ESO do IES Rego de Trabe viñeron ao Mupega entre o martes 6 e o mércores 7 de febreiro.
Os alumnos e alumnas visitaron todas as plantas do museo acompañados polo persoal. Os estudantes estiveron moi atentos e participativos ao longo da visita.
Desexamos que a visita fora do seu agrado e esperamos que volten noutra ocasión.
alumnado do EEI de Aro
(05/02/2018 | 13:55)
O venres pasado viñeron de visita ao Mupega un divertido grupo de rapaciños e rapaciñas de 4º, 5º e 6º de Infantil procedentes de varias escoliñas rurais de Negreira.
Os cativos pasáronno moi ben xogando no Mupega e aprendendo moitas cousas da escola dos seus antepasados.
Foi unha visita fantástica cun grupo de pequenos encantador. Agardamos que non tarden en visitarnos de novo.
Ciclo Sup. Animación Sociocultural do IES Rosalía de Castro.
(27/01/2018 | 18:03)
Na tarde de onte veu coñecer o Mupega o alumnado do Ciclo Superior de Animación Sociocultural e Turística do IES Rosalía de Castro.
O grupo fixo o percorrido por todo o museo, prestando unha atención particular ás actividades que dende o Mupega facemos cos rapaces dos centros educativos que nos visitan, e tamén ás que organizamos para o público do entorno máis próximo.
Para nós foi unha visita moi agradable e esperamos que tamén o fora para eles. Agardamos velos noutra ocasión.
Infantil, 1º e 2º de Primaria do CEIP Sobrado-Nebra.
3º a 6º de Primaria do CEIP Sobrado-Nebra.
(27/01/2018 | 17:48)
Onte visitounos un colexio ao completo, veu todo o alumnado de Infantil a Primaria.
Debido ao amplo abanico de idades, os máis pequeniños percorreron o museo cunha das guías, e o alumnado de 3º en adiante fixeron a visita acompañados de otra guía.
Resultou unha visita moi entrañable xa que era perceptible a estreita relación entre todos os rapaces/as. Desexamos que desfrutaran da visita tanto coma nós e que volten noutra ocasión.