Alumnado do IES Lamas do Castelo.
(15/02/2019 | 13:58)
O pasado mércores visitou a exposición temporal "Homo sapiens, transmisor de coñecemento" o alumnado de 1º de ESO do IES Lamas do Castelo.
Os estudantes percorreron a mostra acompañados por unha guía do museo mostrándose moi interesados nas pezas que antes formaban parte do material didáctico dos institutos.
Agardamos que a visita fora do seu interese.
Crebacabezas de Doloriñas
Recreando una clase de antes.
O baúl de Doloriñas.
Recreando una clase de antes.
(15/02/2019 | 10:24)
Esta semana recibimos dúas visitas do alumnado de 3º de primaria do CEIP de Ventín de Milladoiro. O numerosísimo grupo percorreou o museo en varias tandas acompañados dos nosos guías.
As visitas deron para moito: xogos, baúl de Doloriñas, indianos... Foi un placer telos con nós e agardamos que repitan a experiencia e máis ocasións.
Obradoiro de Entroido no Mupega
(14/02/2019 | 15:26)
Aínda que este ano o entroido tarda un pouco en chegar, xa falta menos. No Museo Pedagóxico de Galicia estámonos a preparar para facer un obradoiro cos nenos/as que se animen a participar e, ao tempo, coñecer un pouco máis do entroido en Galicia.
Será o venres 22 de febreiro ás 17:30 horas.
Lembrade que a actividade será gratuíta e que é necesaria inscrición previa enviando nome completo e data de nacemento do neno/a, así como un teléfono de contacto a: museo.pedagoxico.galicia@edu.xunta.es
Alumando de Ciclo Superior de Educación Infantil.
(07/02/2019 | 13:33)
Onte visitounos o alumnado do Ciclo Superior de Educación Infantil do CIFP Ánxel Casal - Monte Alto, de A Coruña.
O percorrido pola exposición permanente permitiu que os estudantes aprenderan sobre a historia da educación en Galicia.
Agardamos que a visita resultara do seu interese e esperamos que volten noutra ocasión.
Alumando de 1º de Educación Social (Ourense).
(06/02/2019 | 15:43)
Hoxe visitounos un grupo de estudantes de 1º de Educación Social, de Ourense.
Os mozos e mozas percorreron a exposición permanente mostrándose en todo momento moi interesados.
Agardamos que a visita lles servise para aprender algo sobre a escola dos seus avós ou bisavós.
Alumnado de 3º e 4º do CEIP Esteiro
(06/02/2019 | 11:21)
Onte veu de visita un gran grupo de rapaces e rapazas de 3º e 4º de primaria do colexio público de Esteiro
O grupo percorreu o museo acompañado dos nosos guías, estiveron moi atentos ás explicacións e resolveron con éxito todas as cuestións e actividades que lles plantexamos.
Foi un placer telos con nós e agardamos que repitan a visita.
Alumando de 3º ESO do IES Chano Piñeiro.
(01/02/2019 | 11:14)
Onte visitounos un grupo de 3º de ESO do IES Chano Piñeiro, de Forcarei.
Os estudantes puideron aprender como era a escola dos seus avós e bisavós. Aprendizaxe que despois completarían coa visita á exposición Castelao Maxistral, onde tamén atoparían pezas de gran interesece cedidas para dita mostra polo Museo Pedagóxico de Galicia.
Esperamos que a visita fora do seu interese.
Alumando de 1º ESO do IES Salvaterra de Miño.
(01/02/2019 | 11:08)
O mércores 30 viñeron de visita ao museo un numeroso grupo de alumnas e alumnos de 1º da ESO do Instituto de Secundaria de Salvaterra do Miño.
Organizados en varios grupos percorreron o MUPEGA cos nosos guías as aulas históricas e disfrutaron recreando unha escola do pasado.
Agardamos que o percorrido fora do seu agrado e que volten en máis ocasións.