Alumndo da Facultade de Ciencias da Educación de Ourense
Un grupo de estudiantes de maxisterio recreando unha clase
(15/11/2017 | 10:12)
Onte recibimos a visita dun numerosísimo grupo de estudantes dos graos de Educación Infantil e Educación Primaria, procedentes do campus de Ourense.
Os futuros mestres e mestras percorreron con atención o noso museo, interesados tamén nas actividades que levamos a cabo co alumnado de infantil e primaria que recibimos.
Agardamos que nos visiten en máis ocasións e se cabe no futuro, acompañados dos seus grupos de alumnos/as.
IES Alfredo Brañas.
(09/11/2017 | 14:34)
Hoxe visitounos un grupo de alumnos e alumnas de 2º de ESO do IES Alfredo Brañas, de Carballo.
O alumnado percorreu as distintas estancias acompañado polo persoal do museo.
Esperamos que a visita resultase do seu agrado e que volten noutra ocasión.
alumnado do CEIP plurilingüe Lagostelle
(08/11/2017 | 20:42)
Hoxe recibimos a visita dun gran grupo de alumnos e alumnas de 3º e 4º de primaria do Colexio Lagostelle de Guitiriz
O alumnado disfrutou recreando as clases dos seus avós e avoas no noso obradoiro e descubrindo os xoguetes e xogos tradicionais.
Foi unha experiencia estupenda. Espero que o pasaran moi ven e volten noutra ocasión
Centro de Formación RECURSOS.
(08/11/2017 | 20:19)
Onte contamos coa visita dun pequeno grupo de persoas do centro Recursos de Santiago de Compostela.
O grupo percorreu as nosas instalacións participando activamente da visita e amosando un gran interese polo patrimonio educativo da nosa comunidade
Agradecemos a súa visita esperando que fose do seu agrado e que volvan e máis ocasións.
CIFP Portovello
(08/11/2017 | 16:07)
Onte visitounos un numeroso grupo de estudantes de 1º curso do Ciclo Superior de Educación Infantil do CIFP Portovello de Ourense.
O persoal do museo acompañou ao alumnado no percorrido pola exposición permante, facendo referencia ás actividades que se realizan nas visitas de nenos e nenas de Educación Infantil.
Esperamos volver a recibilos pronto.
2º ESO do Centro Artai.
1º ESO do Centro Artai.
(08/11/2017 | 12:59)
Onte recibimos ao alumnado de 1º e 2º de ESO do Centro Artai de Carballo.
Os rapaces e rapazas mantivéronse moi interesados ao longo do percorrido da exposición permanente, e mesmo participaron facendo preguntas.
Esperamos que a visita fora do seu agrado e desexamos velos de novo moi pronto.
CEIP Bergantiños.
(08/11/2017 | 10:43)
O venres 3 de novembro recibimos a un animado grupo de 6º de Educación Primaria do CEIP Bergantiños, de Carballo.
Acompañados polo persoal do museo, o alumnado percorreu as distintas salas participando nas actividades propostas.
Agardamos que a visita fora do seu agrado e esperamos que volten noutra ocasión.
CPI Uxío Novoneira.
(07/11/2017 | 20:35)
O venres 3 de outubro recibimos no Mupega a un reducido grupo do CPI Uxío Novoneira, de Pedrafita do Cebreiro.
Os nenos e nenas percorreron o museo acompañados polo persoal e participaron activamente nas actividades deseñadas para eles.
Agardamos que a visita fora do seu agrado e que volvan a vernos pronto.