Obradoiro de Nadal.
(11/12/2018 | 09:16)
Este venres, 14 de decembro, realizarase no Museo Pedagóxico de Galicia unha actividade coa temática do Nadal.
No Mupega queremos decorar unha árbore coa axuda dos nenos e nenas.
Aqueles que estean interesados deberán enviar un correo electrónico á dirección museo.pedagoxico.galicia@edu.xunta.es, con nome do neno/a, a súa data de nacemento e un teléfono de contacto.
Obradoiro de papiroflexia.
(04/12/2018 | 11:41)
O venres 23 de novembro organizamos unha actividade de papiroflexia para nenos e nenas un pouco máis maiores do habitual.
Os rapaces e rapazas construíron un calendario do 2019 con forma de dodecaedro de moitas cores.
Esperamos que gozaran da actividade.
Alumnado da escola Semente.
(03/12/2018 | 14:29)
O venres pasado visitaron o noso museo un pequeno grupo de rapaces e rapazas de primeiro de primaria da escola A Semente.
O animado grupo percorreu o MUPEGA con moita curiosidade e desfrutaron especialmente do recuncho que temos reservado as pezas especialmente dos departamentos de ciencias dos Institutos Históricos.
Foi unha visita moi animada. Agardamos que a desfrutaran e volten en máis ocasións.
Alumnado da EOI de Ferrol
(03/12/2018 | 14:04)
O pasado venres recibimos a visita dun grupo de alumnos e alumnas de galego da EOI de Ferrol
O pequeno grupo amosouse moi interesado nas pezas que amosamos e en coñecer máis a historia educativa da nosa comunidade.
Agardamos que a visita resultase de proveito e que volvan visitarnos en máis ocasións
Alumnado da Facultade de Ciencias da Educación.
(30/11/2018 | 16:01)
O pasado mércores recibimos a visita dun numeroso grupo de estudantes do grao en Educación Primaria da Facultade de Ciencias da Educación de Santiago.
O alumnado repartido en dúas quendas, unha de mañá e outra de tarde, tomou boa nota da evolución das aulas ao longo da historia e as particularidades pedagóxicas da nosa comunidade.
Agardamos que a visita fose do seu agrado e que volvan en máis ocasións.
Alumnado de 3º ESO do CPR Plurilingüe María Auxiliadora.
Alumnado de 4º ESO do CPR Plurilingüe María Auxiliadora.
(27/11/2018 | 19:13)
Hoxe visitounos o alumnado de 3º e 4º de ESO do CPR María Inmaculada, de Verín.
Os estudantes percorreron o museo acompañados polas guías, mostráronse moi atentos e interesados polo que se contaba.
Adardamos velos novamente.
Alumnado de 1º A e B de Primaria do Colexio Jesuitinas.
Alumnado de 1º C e D de Primaria do Colexio Jesuitinas.
(23/11/2018 | 15:43)
Entre onte e hoxe visitounos todo o alumnado de 1º de Primaria do Colexio Jesuitinas da Coruña.
Os nenos/as participaron activamente nas actividades e xogos que se realizaron ao longo da visita e facendo ou respondendo preguntas.
Esperamos velos novamente o próximo curso.
Alumnado de 3º de Grao en Traballo Social.
(23/11/2018 | 15:30)
Na tarde de onte visitounos o alumnado de 3º curso do Grao en Traballo Social da Universide de Santiago de Compostela.
Os mozos e mozas percorreron todos os espazos do museo incidindo naqueles aspectos relacionados coa titulación que están a estudar.
Agardamos que a visita lles fora útil.