Agrupamento de Escolas de Lousada (Portugal)
(05/04/2017 | 11:42)
Onte, día 4 de abril, un nutrido grupo do Agrupamento de Escolas de Lousada, en Portugal, visitaron a colección permanente do Museo Pedagóxico de Galicia.
Tamén tiveron a oportunidade de coñecer os contidos da exposición temporal "O mundo nas mans. Cartografía escolar dos séculos XIX e XX", disfrutando das pezas da mostra.
A visita completouse cun vídeo introductorio onde se fai unha breve exposición sobre a importante patrimonio histórico-educativo que acolle o museo.
Cartaz do obradoiro "Ao redor do mundo"
(29/03/2017 | 11:14)
Continuando cos Obradoiros de Contacontos e coeducación, dende o MUPEGA desenvolveremos o vindeiro venres 31 de Marzo ás 18 horas un obradoiro no que traballaremos en clave de diversidade.
En conmemoración do Día Internacional pola Eliminación da Discriminación Racial (21 de Marzo), e co título de "Ao redor do mundo", abordaremos dun xeito lúdico cuestións como a diversidade cultural, o respecto e a non discriminación.
A actividade está orientada a nenas e nenos de 4 a 9 anos. A súa duración será de 1h e 20 minutos, aproximadamente.
Visita do CEIP A Solaina de Narón ao Museo Pedagóxico de Galicia
(29/03/2017 | 09:33)
Onte, martes 28 de marzo, o Mupega abriu as súas portas a un grupo de 4º curso de Educación Primaria co CEIP A Solaina, da vila de Narón.
Este simpático grupo estivo acompañado polo persoal técnico do Museo Pedagóico de Galicia, que o levou de maneira divertida e participativa a un pasado onde a escola e o tempo libre eran ben distintos aos de hoxe.
Alumnado e profesorado do CEIP Esteiro de Ferrol
(29/03/2017 | 09:25)
Na mañá do pasado xoves 23 de marzo, un animado grupo de nenas e nenos de 3º 3 4º cursos de Educación Primaria, acompañado polo seu profesorado, visitaron o Museo Pedagóxico de Galicia.
Nel tiveron a oportunidade de coñecer dun xeito práctico e participativo como eran as escolas do pasado e como xogaba a infancia do pasado século.
Cartaz do contacontos polo Día Internacional da Muller
(08/03/2017 | 15:29)
O venres 10 de marzo ás 18.00h conmemoraremos no Mupega o Día Internacional da Muller cun contacontos e obradoiro de xogo. Invitamos a todas e a todos a compartir connosco este día.
A actividade, de balde, está deseñada para nenas e nenos de 4 a 9 anos.
Número total de prazas: 20
 IES Monte Neme de Carballo
(10/02/2017 | 11:39)
Na tarde do pasado 9 de febreiro un grupo do alumnado de ESO do IES Monte Neme de Carballo pasaron unha agradable e productiva tarde no Museo Pedagóxico de Galicia.
Nel tiveron a oportunidade de coñecer de primeira man como era a escola en Galicia e como evolucionou nos últimos dous séculos.
IES de Ordes nº 1
(10/02/2017 | 10:35)
O alumnado do CFGM de Xestión Administrativa do IES de Ordes nº 1 rematou unha intensa mañá formativa en Compostela cunha visita ao Mupega.
Da man do persoal técnico do Museo Pedagóxico do Museo coñeceron os distintos espazos expositivos que conforman unha selección da ampla colección permanente coa que conta o museo.
CEIP P. Alexandre Rodríguez Cadarso de Noia
(09/02/2017 | 20:29)
Na mañá do día 8 de febreiro, dous grupos de Educación Infantil do CEIP P. Alexandre Rodríguez Cadarso da vila de Noia pasaron unha animada sesión no Museo Pedagóxico de Galicia.
Acompañadas polo persoal técnico do Mupega, as pequenas alumnas e alumnos deste centro participaron nas actividades propostas, das que disfrutaron moito.