Exposición itinerante sobre o químico Ribas Marqués
(14/09/2017 | 13:47)
Inauguramos un novo curso escolar no MUPEGA cunha exposición itinerante.
Na primeira planta do edificio existe un espazo museográfico definido expresamente para acoller mostras periodicamente, que poden ser de fondos propios ou doutras institucións, pero que serven para poñer en valor diversos aspectos relacionados co mundo educativo en xeral.
Neste caso trátase dunha exposición didáctica sobre a biografía, labor docente e investigadora do químico Ignacio Ribas Marqués, organizada polo Colexio de Químicos de Galicia e que se suma á homenaxe que a Real Academia Galega de Ciencias realizoulle no Día da Ciencia en Galicia en 2016. Fai fincapé nas súas liñas de traballo co corcho e os alcaloides, onde demostra o seu amor a Galicia reflectido dando nome da xeografía galega aos alcaloides que descubriu como orensina, santiaguina, ou pontevedrina, extraídos de plantas tan nosas como a "xesta”; así como a súa contribución e colaboración co instituto Servet na obtención dun remedio para as hemorraxias no parto.
Grupo do Club Triatlón de Santiago
(29/06/2017 | 12:01)
Un simpático grupo de rapaces e rapazas de sete anos pertencentes ao Club Triatlón Santiago pasaron no día de hoxe unha animada mañá no Museo Pedagóxico de Galicia.
Acompañados polo persoal do museo, levaron a cabo unha serie de divertidas actividades coas que, ademais de pasar un rato moi agradable, se achegaron á realidade da escola e da infancia de xeracións anteriores.
A experiencia foi moi positiva, e estamos desexando que volten moi cedo.
Cartaz dos obradoiros de verán
(29/05/2017 | 13:46)
Os días 4, 5 e 6 de xullo, o Museo Pedagóxico de Galicia levará a cabo os seus Obradoiros de Verán: unha actividade didáctica continuada, pensada para nenas e nenos de 4 a 9 anos que se desenvolverá polas mañás de 11h. a 13h. Nela realizaremos obradoiros de xogos cooperativos, de expresión artística e xogos de letras.
A inscripción debe ser realizada polo pai/nai ou tutor de cada neno/nena. Nº de prazas: 20
Forma de Inscrición: a través do correo electrónico co Nome, Apelidos e Idade da nena ou neno a museo.pedagoxico.galicia@edu.xunta.es Data límite: Xoves 22 de Xuño ás 23.59h
Centro de Formación Permanente Fonseca
(29/05/2017 | 13:33)
Un nutrido grupo de persoas do Centro de Formación Permanente Fonseca visitaron o Museo Pedagóxico de Galicia o pasado venres, 26 de maio.
Acompañadas polo persoal técnico do museo, poideron percorrer a colección visitable do mesmo, coñecendo desde as achegas que fixeron os emigrantes no ámbito educativo, pasando polas escolas de ferrado, ata a evolución do sistema educativo desde mediados do século XIX ata a escola da EXB.
Resultou ser unha experiencia moi positiva, que esperamos se vexa repetida moi cedo.
Agrupamento de Escolas de Lousada (Portugal)
(05/04/2017 | 11:42)
Onte, día 4 de abril, un nutrido grupo do Agrupamento de Escolas de Lousada, en Portugal, visitaron a colección permanente do Museo Pedagóxico de Galicia.
Tamén tiveron a oportunidade de coñecer os contidos da exposición temporal "O mundo nas mans. Cartografía escolar dos séculos XIX e XX", disfrutando das pezas da mostra.
A visita completouse cun vídeo introductorio onde se fai unha breve exposición sobre a importante patrimonio histórico-educativo que acolle o museo.
Cartaz do obradoiro "Ao redor do mundo"
(29/03/2017 | 11:14)
Continuando cos Obradoiros de Contacontos e coeducación, dende o MUPEGA desenvolveremos o vindeiro venres 31 de Marzo ás 18 horas un obradoiro no que traballaremos en clave de diversidade.
En conmemoración do Día Internacional pola Eliminación da Discriminación Racial (21 de Marzo), e co título de "Ao redor do mundo", abordaremos dun xeito lúdico cuestións como a diversidade cultural, o respecto e a non discriminación.
A actividade está orientada a nenas e nenos de 4 a 9 anos. A súa duración será de 1h e 20 minutos, aproximadamente.
Visita do CEIP A Solaina de Narón ao Museo Pedagóxico de Galicia
(29/03/2017 | 09:33)
Onte, martes 28 de marzo, o Mupega abriu as súas portas a un grupo de 4º curso de Educación Primaria co CEIP A Solaina, da vila de Narón.
Este simpático grupo estivo acompañado polo persoal técnico do Museo Pedagóico de Galicia, que o levou de maneira divertida e participativa a un pasado onde a escola e o tempo libre eran ben distintos aos de hoxe.
Alumnado e profesorado do CEIP Esteiro de Ferrol
(29/03/2017 | 09:25)
Na mañá do pasado xoves 23 de marzo, un animado grupo de nenas e nenos de 3º 3 4º cursos de Educación Primaria, acompañado polo seu profesorado, visitaron o Museo Pedagóxico de Galicia.
Nel tiveron a oportunidade de coñecer dun xeito práctico e participativo como eran as escolas do pasado e como xogaba a infancia do pasado século.