Visita interxeneracional
(16/05/2019 | 18:45)
Un ano máis, como ven sendo habitual dende vai xa uns cantos, cara finais de curso, recibimos unha visita un tanto especial
Trátase dunha visita que aúna alumnado de primaria, (alumnado de 5º do CEIP de Calo) e persoas da terceira idade (usuarios do programa Activa-T da Asociciación AGADEA).
A visita foi moi enriquecedora para todos, os menores que descubriron a sabiduría das persoas de idade como para os nosos maiores que aumentaron a súa motivación e actividade.
1º e 2º de primaria do CEIP de Sigüeiro
(16/05/2019 | 18:31)
Este martes viñeron de visita ao museo os alumnos e alumnas de 1º e 2º de primaria do colexio de Sigüeiro.
O numerosísimo grupo percorreou o museo descubrindo aulas antigas, obxectos que se empregaban nas aulas e xoguetes antigos e mesmo fixeron un crebacabezas xigante!
Agardamos que a visita fora do seu agrado e que repitan no Mupega en máis ocasións.
AGADEA Santiago nunha aula do Mupega
(16/05/2019 | 18:25)
O pasado venres visitounos un pequeno grupo de usuarios de AGADEA (Asociación Galega de axuda aos enfermos con demencias tipo Alzheimer)
Os maiores percorreron aulas e obxectos da escola de antes que lles traían nalgún casos lembranzas da súa infancia
Unha visita do máis entrañable que agardamos que repitan, sempre que así o desexen
Alumnado de 2º ESO do IES Otero Pedrayo de Ourense
(16/05/2019 | 14:34)
O pasado día 8 de maio recibimos no Mupega ao alumnado de 2º da ESO do Ies Otero Pedrayo un dos Institutos Históricos que participa a exposición temporal: Homo sapiens, transmisor de coñecemento.
Resultou moi satisfactorio para nós poder contar co alumnado dun destes centros que nos cederon ás maravillosas pezas grazas as que puidemos realizar a exposición.
Agardamos que a visita fora do seu agrado e que volten en máis ocasións
Visita de intercambioso CEIP López Ferreiro con alumado portugués.
(16/05/2019 | 14:05)
O pasado mércores recibimos unha visita especial, que parte dunha iniciativa de intercambio cultural entre o CEIP López Ferreiro e alumnado portugués.
A visita resultou de gran interese con respecto ao alumnado, especialmente para os procedentes da outra beira do Miño, xa que nos permitiu aprender máis con respecto as semellanzas e diferencias da educación de ámbolos dous países veciños.
Agardamos repetir experiencia en anos vindeiros.
Alumnado de 1º a 3º da ESO de Navia de Suarna
(15/05/2019 | 09:34)
O pasado mércores visitounos o alumando do Colexio Público Integrado de Navia de Suarna en Lugo
O pequeno grupo percorreu todo o museo con gran interese por coñecer como eran as escolas do pasado
Agardamos que a visita fose do seu agrado e que volvan ao Mupega no futuro.
CPR Belén
(14/05/2019 | 15:07)
O pasado martes visitáronos un numerosísimo grupo procedente de Ferrol, concretamente do colexio Belén
O alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria percorreu parte do museo participando en todas as actividades que se lles propuxeron e aprendendo máis cousas sobre as escolas dos seus avós e bisavós
Agardamos que gozaran da visita e que volvan noutra ocasión.
alumnado de 2º ESO  IES Rego de Trabe
(14/05/2019 | 15:03)
O martes pasado recibimos a visita dun grupo de 2º da ESO do Instituto de secundaria Rego da Trabe
O encantador grupo percorreou todo o museo con gran interese descubrindo a evolución da educación en Galicia ao longo dos séculos XIX e XX.
Agardamos que a visita fora do seu agrado e que volten en máis ocasións.