Novo centro educativo de Portugal no Mupega
A Escola 2,3 de Paredes, perto de Porto, con 37 alumnos e alumnas de último curso de ensino básico e 5 docentes acompañantes estivo esta tarde coñecendo as distintas salas do noso museo, levandose un grata impresión. A visita forma parte dun programa de intercambio con outros centros educativos galegos e complétase cunha viaxe á cidade histórica compostelá e á vila de Fisterra.

A Escola 2,3 de Paredes, perto de Porto, con 37 alumnos e alumnas de último curso de ensino básico e 5 docentes acompañantes estivo esta tarde coñecendo as distintas salas  do noso museo, levandose un grata impresión.
A visita forma parte dun programa de intercambio con outros centros educativos galegos e complétase cunha viaxe á cidade histórica compostelá  e á vila de  Fisterra.