Preto de 90.000 alumnos galegos terán este curso un ensino plurilingüe en centros sostidos con fondos públicos ao abeiro do plan de potenciación das linguas estranxeiras da Xunta

A Rede de Centros Plurilingües rexistra 36 incorporacións, coas que acada os 257 centros

O departamento educativo da Xunta de Galicia autorizou ademais a extensión deste modelo á etapa do Bacharelato en 4 centros de ensino

Así mesmo, autorizáronse 407 novas seccións bilingües

Xov, 10/09/2015 - 13:45

Preto de 90.000 alumnas e alumnos galegos terán este curso 2015/2016 un ensino plurilingüe en centros sostidos con fondos públicos ao abeiro do Plan de Potenciación das Linguas Estranxeiras posto en marcha polo actual Goberno da Xunta; o que supón un incremento do 6,2% respecto do 2014/2015. Así se desprende das resolucións definitivas da convocatoria de redes de Centros Plurilingües e Seccións Bilingües publicadas pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria.

O departamento dirixido por Román Rodríguez incorporará este ano un total de 36 novos centros á Rede de Plurilingües, ata sumar un total de 257. Ademais, outros 5 centros de que tiñan este modelo educativo (combinando galego, castelán e unha lingua estranxeira, ata chegar cada unha delas a un terzo do horario lectivo) en Primaria pasan a incorporalo á etapa de ESO. Trátase do CPR Plurilingüe Montegrande (Coruña), do CPR Plurilingüe María Auxiliadora (Ourense), CPR Plurilingüe Divino Maestro (Ourense), do CPR Plurilingüe Escuelas Nieto (Vigo) e do CPR Plurilingüe Barreiro (Vigo).

A maiores dos 5 mencionados, e segundo os datos provisionais de admitidos, dos centros de nova incorporación 17 son da provincia da Coruña, 4 de Lugo, 1 de Ourense e 14 de Pontevedra.

Provincia da Coruña:

IES Terra de Turonio

Gondomar

Plurilingüismo no Bacharelato

Ademais dos devanditos, 4 centros ampliarán o plurilingüismo a Bacharelato (novidade deste ano): IES Plurilingüe Xosé Neira Vilas (Perillo, A Coruña), IES Plurilingüe Eusebio da Guarda (A Coruña); do CPR Plurilingüe Montecastelo (Vigo), e do CPR Plurilingüe Las Acacias (Vigo).

Seccións bilingües

Finalmente, a Consellería de Cultura e Educación vén de publicar a resolución provisional pola que se aproban 407 novas seccións bilingües para o curso 2015/2016, ata chegar a un total de 3.630 en toda Galicia. Por provincias, haberá 175 novas seccións nos centros educativos da provincia da Coruña, 34 en Lugo, 45 en Ourense e 153 en Pontevedra.