Proposta de concesión dos premios fin de carreira para o alumnado que rematou os seus estudos universitarios no ano 2014 nas universidades do SUG

Ven, 09/10/2015 - 13:39

De acordo co establecido nas bases da convocatoria, a Comisión Avaliadora acordou, con data 8 de outubro de 2015, elevar ó Conselleiro de  Cultura, Educación e Ordenación Universitaria a seguinte proposta de concesión de premios fin de carreira da Comunidade Autónoma de Galicia para o alumnado que rematou os seus estudos universitario no  2014 nas universidades do sistema universitario de Galicia.

Esta listaxe faise pública exclusivamente a efectos informativos. Próximamente publicarase no Diario Oficial de Galicia a Orde de resolución coa listaxe oficial de concedidos e denegados.

Menú Advertisement

Bolsas