A Comisión Escolar de Alertas suspende mañá as actividades no exterior nos centros educativos nas zonas decretadas con alerta laranxa

O adverso meteorolóxico afectará ás zonas de predición meteorolóxica do noroeste da Coruña e a Mariña de Lugo

Lun, 13/01/2020 - 16:48

A Comisión Escolar de Alertas decidiu suspender mañá martes 14 de xaneiro as actividades no exterior dos centros educativos radicados nas zonas decretadas con alerta laranxa por refachos de vento superiores a 100 km/hora, que comezará hoxe ás 21.00 horas e se prolongará ata as 24:00 horas do martes. Este adverso afectará ás zonas de predición meteorolóxica. Segundo o establecido por MeteoGalicia, este adverso afectará ás zonas de predición meteorolóxica do noroeste da Coruña e a Mariña de Lugo.

Para o caso de que as circunstancias da localidade onde se atopa o centro supuxesen un risco superior ao declarado e pasase a unha declaración de nivel superior, as direccións poderán adoptar as decisións oportunas respecto da suspensión das actividades extraescolares.

A listaxe de concellos incluídos en cada zona climática pode consultarse na páxina web de Meteogalicia (http://www.meteogalicia.gal/datosred/infoweb/meteo/docs/adversos/DefinicionZonasAdversos_gl.pdf).