DÍA MUNDIAL DO LIBRO: 2015

Se nos invitaran a pensar nun mes especialmente relacionado coa lectura e cos libros, ben seguro que diríamos : ABRIL.

Porque ano tras ano, a historia do libro faise festiva cada 23 de abril, celebración que se remonta en España a 1926. E dende 1995, o día do libro convértese nunha FESTA MUNDIAL.

A elección desta data débese a que un 23 de abril de 1616 faleceron dous eminentes escritores: Miguel de Cervantes e William Shakespeare.

Queres saber algo das súas vidas en plan cómic?

O obxectivo principal desta celebración das "LETRAS" é:  "alentar a descubrir o placer da lectura". -UNESCO-.

No noso colexio, tentamos de seguir o consello ao pé da letra. E así, durante todo o mes fixemos actividades tales como:

No "tempo de ler", o alumnado de 5º e 6º de Primaria foron ler contos aos nenos e nenas de Infantil. Saíron con eles ao patio, buscaron un lugar xeitoso, e sentados en grupiños de dous ou tres nenos e nenas por lector ou lectora, contáronlles o conto elexido.

Os alumnos e alumnas de 4º utilizaron o teatrillo Kamisibai para ler o conto "O GATO SOL" para os compañeiros e compañeiras de 3º.

Clic na imaxe central para ver todas as fotos desta actividade.

Para non esquecer ao autor de tan recoñecida obra, propuxemos un sinxelo xogo de investigación sobre o Quixote.

Fai clic sobre as miniaturas se queres ler de novo de que trataba.

Non hai festa que se precie que non teña a súa música. Para esta, eleximos a canción "NUN LIBRO", da obra de Paco Nogueiras titulada "Brinca vai". Ler..., memorizar..., cantar...

Fai clic para ler. A música ... para o día 23!

A idea foi darlles unha imaxe relacionada co Quixote, e as nenas e nenos crearon arredor unha paisaxe relacionada coa obra de Cervantes.

Esforzo e imaxinación!!!

Con  todas fixemos murais e adornamos os corredores.

No reloxo soaron as 13 horas. Saída ao patio armados cal "quixotes" con cuartilla, lapis e cores.

. Primeiro homenaxeamos ao LIBRO coa canción de Paco Nogueiras: "Nun libro".

. Seguidamente, distribuídos polo patio, escribiron e ilustraron un lema sobre a importancia da lectura. Con eles adornamos as paredes do patio: ver e ler!

E nesas andábamos cando nos deron as dúas da tarde.

PREME NA IMAXE PARA VER AS FOTOS DO DÍA DO LIBRO