NOVO NÚMERO DE TELÉFONO

SEMANA DAS LETRAS GALEGAS 2021

O 17 de maio conmemórase o Día das Letras Galegas. O equipo de Dinamización Lingüística fixo diferentes iniciativas no colexio neste eido.

VIDA E OBRA DA AUTORA HOMENAXEADA

Este ano a autora a que se lle adica este día é Xela Arias. O alumnado de Primaria cos seus titor@s, tiveron que facer un mural expositivo coas súas investigacións:

DECORACIÓN DE LETRAS CONMEMORATIVAS NUNHA PRAZA DO POBO

Actividade coordinada polos equipos de Dinamización Lingüística dos tres centros públicos de A Guarda, onde o alumnado tiña que decorar unha letras conmemorativas para mostrar na praza de Avelino Vicente do centro da vila.

DECORACIÓN FONTES DA VILA

O Concello de A Guarda solicitou a colaboración dos centros educativos na decoración das fontes da vila con poemas de Xela Arias.

Ao noso centro tocoulle por a roupa tendida na Fonte de Fedorento:

FESTA NO DÍA DAS LETRAS GALEGAS NO COLEXIO

Lectura dun poema de Xela Arias e mñusica para bailar de tres profes artistas do colexio.

Foi un acto divertido e con moito ritmo.

Traballo Xeila Arias.Primaria.2021.mp46.81 MB
Decoración praza con Xela Arias 2021.mp418.61 MB