Día da Poesía 2014

O luns 24 de febreiro imos celebrar, por sétimo ano consecutivo, o Día da Poesía no instituto, coincidindo co Día de Rosalía de Castro. para o cal estamos organizando un recital poético que terá lugar a 4ª hora, despois do recreo. A esa hora todo o alumnado non terá unha sesión de clase normal senón que vai recibir na súa aula a visita de distintas persoas que entren a recitar poemas.

Se queres participar no recital aínda estás a tempo: ven á biblioteca escoller poema e incluímoste no circuíto! Anímate e axúdanos a darlle outra oportunidade á poesía!!

Para recordares como celebramos a actividade nos anos pasados, preme aquí: 2013, 2012, 2011, 2010, 2009

Unha das organizacións que vén celebrando dun xeito moi especial esta data é a Asociación de Escritores en Lingua Galega (AELG). Para esta edición propón unha actividade moi creativa e renovadora da imaxe de Rosalía. O título da actividade é graffitiRosalía. Podedes ver información aquí.

Rosalía é a nosa autora máis universal e malia vivir no século XIX é aínda hoxe unha figura totalmente viva e vixente. O ano pasado celebráronse os 150 anos da publicación do seu primeiro libro Cantares gallegos e son moitas as homenaxes que se lle fixeron:  lecturas públicas da obra,  alboradas para Rosalía,  musicáronse moitos dos seus poemas e con versións moi variadas (desde o rap ao jazz) e dirixidas ao público infantil e ao adulto. Nesta noticia publicada en Sermos Galiza fálase de Rosalía de Castro como a letrista galega máis destacada do ano 2013.

Se entrades no catálogo da biblioteca podedes atopar moita da súa obra e moitas das versións ou reinterpretacións da mesma:

Obras de Rosalía: aquí

Rosalía musicada: aquí, aquí, e aquí.

Versións dos Cantares gallegos no 150 aniversario da publicación do libro: Programas monográficos na Radio Galega