Job-shadowing. Hoteles Eurostars de Praga 2024

Job-shadowing da profesora Ana Llamas nos hoteles Eurostars de Praga, no noso programa KA131, no que tamén se están a levar a cabo mobilidades de alumnos en prácticas.

Álbum: Hostalaría -> Job-shadowing. Hoteles Eurostars de Praga 2024

Job-shadowing. Universidade de Nassau-Bahamas

Job-shadowing de profesorado no campus de Hostalería e Turismo da Universidade de Nassau-Bahamas durante o mes de marzo co programa KA171.

Álbum: Hostalaría -> Job-shadowing Universidade de Nassau-Bahamas 2024

Lectura poemas de Rosalía en distintas lenguas

click na imaxe

MEDEA e EDIPO REY

O alumnado de Latín, Grego, Artes Escénicas e Literatura Universal asistiron á representación de MEDEA e EDIPO REY os días 28 e 29 de febreiro no Auditorio Gustavo Freire.

Álbum: Latín -> MEDEA e EDIPO REY 2024

Admisión de alumnado para o curso 2024-25

Admitidas todas as solicitudes de reserva e polo tanto ao alumnado. Recórdase que as renuncias, se as houbese, deben presentarse antes do 1 de marzo.

Paseo guiado por Lugo

O alumnado de 1º do ciclo superior de Guía, información e asistencia turísticas continua coa sua aprendizaxe antes de marchar de vacacións de Nadal.
Nesta ocasión, visitaron na propia cidade o Museo provincial, onde nos fixo de guía Simón, quen nos explicou moitas cousas interesantes tanto do propio edificio que alberga o Museo, coma de diferentes obxectos que alí se exponen.
Para rematar a xornada, fixemos un paseo guiado por Lugo con Guido Guía, quen nos contou moitas curiosidades sobre a cidade.

Álbum: Hostalaría -> Paseo guiado por Lugo 2023

Vídeo promocional FP

Vídeo elaborado pola Fundación TIC

Investigando no Campus

Alumnado de segundo de Bac Ciencias na visita ao centro de apoio á investigación, no Cactus do Campus da USC LUGO.

Obradoiro de alimentación saudable para familias

O pasado mércores 13 de decembro celebrouse, con gran éxito de asistentes, o Obradoiro de alimentación saudable para familias. Contamos coa dietista Mireya Castiñeiras como relatora.

Álbum: Centro -> Obradoiro de alimentación saudable

Premio boas prácticas. Educación inclusiva

Segundo premio boas prácticas 2023 no Congreso Internacional de Educación Inclusiva que se está a celebrar  no Palacio de Congresos de Santiago.

Ourense Termal

O alumnado do CS de Guías Asistencia e Información Turística participou nunha xornada  de formación a través da  aula de emprendemento: Visita a Ourense Termal. Novedades no turismo termal para abrir novos  camiños empresariais.

click nas imaxes

Feira de turismo interior INTUR

O alumnado de 1º e 2º do ciclo superrior de FP de Guías, Asistencia e Información Turística asistiron á feira de turismo interior INTUR de Valladolid. Visitaron a cidade cun itinerario guiado e a oficina de turismo, onde poideron ver o funcionamento e as actividades da mesma.

Álbum: Ciclo de Guía, Información e Asistencia Turísticas. -> Feira de turismo interior INTUR

Campionato bianual Galicia Skills

A pasada semana celebrouse o Campionato bianual Galicia Skills de Formación Profesional 2023, que contou coa presenza de 186 participantes de 84 centros educativos de Galicia que imparten ensinanzas de Formación Profesional, o noso centro estivo representado pola alumno David Nadela López que cursa 2º do Ciclo de grado medio de Panadaría Pastalaría, asesorado polo seu profesor titor José Luis Álvarez Bouso, no vídeo que se presenta recóllense algúns momentos da súa magnífica actuación

click nas imaxes

CB baloncesto IES Sanxillao tempada 2023-2024

click na imaxe

Magosto e Samain

Baloncesto IES Sanxillao

Hoxe comenza a liga de baloncesto e o IES Sanxillao estrena o seu equipo masculino de cadetes  que compite no pavillón de Frigsa contra o Estudiantes de Lugo.

Prácticas Erasmus 2022/23

Finalizadas con éxito as prácticas Erasmus dos nosos alumnos de FP de Dirección de Cociña e de GUÍAS nos hoteis Eurostars de Praga (verán 2023). É un orgullo contar con alumnos tan comprometidos e profesionais e estamos seguros que a nosa primeira promoción do ciclo superior de Guías, Asistencia e Información Turísticas terá un futuro laboral  moi exitoso.

Álbum: Hostalaría -> Prácticas Erasmus. Curso 2022_23

Prazas libres para CICLOS de FP

click na imaxe para ampliar

Vídeo promocional BAC Artes Escénicas