comedores

Xestión de comedores escolares

Portal Educativo da Xunta de Galicia

Usuario/a: Sen identificar Entrar

29/05/2017 - Nova versión da aplicación coas seguinte novidades:

• Engadida a posibilidade de rexistrar menús sobrantes
    • Só para centros de xestión indirecta
    • Novo menú Usuarios comedor>Rexistro de servizos non consumidos
    • O datos engadidos son contabilizados no informe CM003-Certificación mensual de menús elaborados
  • Novo campo "Usuarios previstos" por día
    • Nas confirmacións de uso por día ou semana indícase agora o número de usuarios habilitados para ese día
  • Documentos admitidos en colaboradores
    • Non se poderá admitir como colaborador a ningunha persoa que non teña un DNI ou NIE  como identificador persoal.

Rexistro de persoal docente como usuarios

• Os docentes só poden ser rexistrados como usuarios con tipo de pago "Abono 4,50 euros". A aplicación descontará, dos servizos consumidos como usuario, aqueles nos que o docente figurara ese día como director, substituto, encargado, delegado ou colaborador.

Cálculo bolsa comedores (só comedores xestión directa):

• Recorde que é necesario ter configurados os días de comedor de todo o trimestre para que se poidan realizar os cálculos.
  • Recorde tamén que deben figurar confirmados aqueles usuarios non alumnos (docentes, non docentes, pais...) que fagan uso do servizo, aínda que teñan a condición de colaboradores, director ou encargado.

Inicio | Accesibilidade | Aviso | Privacidade | Contacto