Inicio

Atópase vostede na aplicación de xestión de contas de usuario da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional.

Dependendo de se xa dispón dunha conta ou non, ou do seu estado no seu caso, pode realizar diferentes accións:

  • Se aínda non dispón dunha conta, e ten dereito a unha, pode:
    • Solicitar o PIN
  • Se xa solicitou o PIN ou llo enviaron pero aínda non ten unha conta activa, pode:
    • Activar a conta
  • Se xa dispón dunha conta activa, pode:
    • Solicitar o PIN (neste caso renviaráselle un novo PIN, que invalida o anterior)
    • Lembrar a conta
    • Modificar o contrasinal
    • Modificar o nome da conta(1)
    • Desbloquear a conta (se vostede ou outra persoa a bloqueou por reintentos sen éxito)

(1) Só se pode modificar o nome dunha conta se, no momento de activala, o nome non lle foi asignado automaticamente. No resto dos casos, incluídas as contas especiais para conectarse á WiFi do centro que se conceden aos estudantes, non se pode modificar.

Para calquera aclaración ou dúbida pode poñerse en contacto coa Unidade de Atención a Centros.