O que está a acontecer agora en Abalar

Abalar na rede :

EXPERIENCIAS. AULAS 2.0 20/04/2018

IES Isaac Díaz Pardo: «Subir recursos cando queiras permite crear actividades interactivas»

Profesora de Lengua e Literatura no IES  Isaac Díaz Pardo de Sada, Carme Casás síntese  cómoda  cando fala das novas tecnoloxías e a súa implantación no sistema educativo.

EXPERIENCIAS. AULAS 2.0 13/04/2018

IES Mestre Landín: «Debemos fuxir da aprendizaxe memorística de hai corenta anos»

No IES Mestre Landín  de Marín a aposta polas novas tecnoloxías é firme. O seu director, Héber Jaime García, explica como o centro conta na totalidade da súa superficie con WiFi de máxima velocidade e se encontra nun «clímax de medios técnicos».

EXPERIENCIAS. AULAS 2.0 06/04/2018

IES Alfredo Brañas: «Se quero falar cun pai só teño que mandarlle unha mensaxe na app»

A experiencia é importante e ser a primeira en comezar un proxecto aporta un plus  á hora de falar del e experimentar en certo modo co que aporte.

ACTUALIDADE DO PROXECTO 13/03/2018

Abalar: Dispoñible o banco de contidos de aulaPlaneta no Entorno Virtual de Aprendizaxe (EVA)

Desde este luns 12 de marzo xa está dispoñible no EVA o acceso ao banco de contidos de aulaPlaneta. Trátase dunha ferramenta coa que a comunidade educativa (profesorado, alumnado…) pode ampliar e enriquecer a súa información coa consulta ao banco de contidos dixitais. Ofrece a posibilidade de buscar unha información de diversas maneiras: a través do buscador de texto, do buscador visual, mediante procuras temáticas, etc.

ACTUALIDADE DO PROXECTO 05/03/2018

Abalar: Recursos do repositorio de contidos do espazoAbalar para traballar o Día Internacional da muller (8 de marzo)

Como cada 8 de marzo, nos centros de ensino conmemórase o Día Internacional da muller. O tema elixido este ano é “Ahora é o momento: as activistas rurais e urbanas transforman a vida das mujeres”

EXPERIENCIAS. AULAS 2.0 23/02/2018

CEE O Pino: Robótica educativa

O  centro atópase nos arrabaldes da cidade de Ourense. O CEE “O Pino” acolle alumnado ata os 21 anos de idade que presenten algún tipo de discapacidade psíquica ou sensorial.

ACTUALIDADE DO PROXECTO 07/02/2018

Abalar: A Xunta destaca o impulso ao libro dixital coa renovación de portátiles e o reforzo da formación

O conselleiro de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, Román Rodríguez, e a directora da Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (Amtega), Mar Pereira, visitaron esta mañá o IES Mestre Landín de Marín, onde destacaron o impulso que se deu no curso actual ao proxecto E-Dixgal (libro dixital) a nivel de recursos e formación do profesorado. Precisamente, este instituto é un dos tres centros do concello marinense, xunto co CEP Sequelo e o CEIP da Laxe (nova incorporación este curso 2017/18) que traballan co libro dixital, e que ademais xa recibiron parte dos 13.000 novos portátiles que se están distribuíndo polos 154 centros E-Dixgal de toda Galicia. Na provincia de Pontevedra o número de equipos renovados ascende a 4982.

NOVA DE ACTUALIDADE 02/02/2018

Consellos de seguridade: Que debo ter en conta á hora de empregar o correo corporativo @edu.xunta.es

A continuación recóllense algunhas recomendacións que se deben ter en conta á hora de empregar o servizo de correo electrónico corporativo @edu.xunta.es

NOVA DE ACTUALIDADE 31/01/2018

Consellos de seguridade: Para que podo usar o correo electrónico @edu.xunta.es

O servizo de correo electrónico corporativo @edu.xunta.es debe utilizarse con fins profesionais. Sen tratarse dunha lista exhaustiva dos usos indebidos, a continuación  se indican varios usos que para os que en ningún caso se poderá utilizar o servizo indicado:

EXPERIENCIAS. AULAS 2.0 26/01/2018

IES Terra de Turonio: Regularizando o uso das plataformas e-aprendizaxe

É un feito evidente que o uso das plataformas de xestión de aprendizaxe , mellor coñecidas como LMS, incrementouse nestes últimos anos. Con todo, queda un longo camiño para regularizar o seu uso e aplicar todo o seu potencial nas clases.

EXPERIENCIAS. AULAS 2.0 19/01/2018

CPI As Mirandas: Aprendo Historia co dispositivo móbil: é posible?

ThingLink é unha aplicación  interactiva que permite crear contidos máis atractivos engadindo enlaces como vídeos, música e audios en xeral, páxinas web, fotos e textos; enriquecendo o material gráfico que presentan. Con esta aplicación diseñamos un xogo en Santiago de Compostela.

NOVA DE ACTUALIDADE 18/01/2018

Consellos de seguridade: Configuración do correo @edu.xunta.es en clientes de correo e dispositivos móbiles

O acceso ao servizo de correo @edu.xunta.es dende dispositivos móbiles empregando canles de comunicación non seguras (WIFIs públicas, ...) constitúe un dos riscos de seguridade que poden comprometer as credenciais de acceso aos servizos educativos. Para reducir eses riscos, o acceso ao servizo de correo @edu.xunta.es a través de clientes de correo ou dispositivos móbiles, está soamente accesible mediante protocolos e portos que transmitan as credenciais de correo de xeito cifrado e seguro (SSL, TLS).