O que está a acontecer agora en Abalar

Abalar na rede :

• E-Dixgal
    NOVA DE ACTUALIDADE 03/09/2018

E-Dixgal: Proxecto E-Dixgal: Servizo Premium de Atención, Soporte e Acompañamento

Co fin de mellorar a calidade e a dispoñibilidade dos servizos e a infraestrutura tecnolóxica a disposición dos diferentes colectivos que forman a comunidade educativa pertencente á rede de Centros E-Dixgal, desde este luns 3 de setembro está operativo o Servizo Premium de Atención, Soporte e Aco

• E-Dixgal
    NOVA DE ACTUALIDADE 03/09/2018

E-Dixgal: Xornada de formación do Proxecto E-Dixgal

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria e a Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (AMTEGA) organiza unha Xornada de formación destinada aos/as coordinadores/as do Proxecto E-Dixgal, enmarcado dentro do proxecto Abalar.

• Consellos de seguridade
    NOVA DE ACTUALIDADE 17/07/2018

Consellos de seguridade: Protocolos na configuración do correo @edu.xunta.es

Por motivos de seguridade, o protocolo POP3 nos portos 110 e 995, e o protocolo IMAP no porto 143 van deixar de estar dispoñibles, polo que co fin de evitar erros no acceso ao correo, sería conveniente revisar configuración e asegurarse de ter configurado o acceso mediante IMAP-SSL (porto 993).

ACTUALIDADE DO PROXECTO 11/06/2018

Abalar: Actualización do repositorio de contidos de espazoAbalar con 80 novos recursos educativos dixitais

O repositorio de espazoAbalar ampliou novamente a súa oferta, nesta ocasión con 80 novos contidos educativos en formato dixital.

ACTUALIDADE DO PROXECTO 21/05/2018

Abalar: Convocada a selección de centros para participar no proxecto Educación dixital (E-Dixgal) durante o curso 2018/2019

Xúntase a Resolución do 7 de maio de 2018, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se convoca a selección de centros para participar no proxecto Educación dixital (E-Dixgal) durante o curso 2018/19.

EXPERIENCIAS. AULAS 2.0 20/04/2018

IES Isaac Díaz Pardo: «Subir recursos cando queiras permite crear actividades interactivas»

Profesora de Lengua e Literatura no IES  Isaac Díaz Pardo de Sada, Carme Casás síntese  cómoda  cando fala das novas tecnoloxías e a súa implantación no sistema educativo.

EXPERIENCIAS. AULAS 2.0 13/04/2018

IES Mestre Landín: «Debemos fuxir da aprendizaxe memorística de hai corenta anos»

No IES Mestre Landín  de Marín a aposta polas novas tecnoloxías é firme. O seu director, Héber Jaime García, explica como o centro conta na totalidade da súa superficie con WiFi de máxima velocidade e se encontra nun «clímax de medios técnicos».

EXPERIENCIAS. AULAS 2.0 06/04/2018

IES Alfredo Brañas: «Se quero falar cun pai só teño que mandarlle unha mensaxe na app»

A experiencia é importante e ser a primeira en comezar un proxecto aporta un plus  á hora de falar del e experimentar en certo modo co que aporte.

ACTUALIDADE DO PROXECTO 13/03/2018

Abalar: Dispoñible o banco de contidos de aulaPlaneta no Entorno Virtual de Aprendizaxe (EVA)

Desde este luns 12 de marzo xa está dispoñible no EVA o acceso ao banco de contidos de aulaPlaneta. Trátase dunha ferramenta coa que a comunidade educativa (profesorado, alumnado…) pode ampliar e enriquecer a súa información coa consulta ao banco de contidos dixitais. Ofrece a posibilidade de buscar unha información de diversas maneiras: a través do buscador de texto, do buscador visual, mediante procuras temáticas, etc.

ACTUALIDADE DO PROXECTO 05/03/2018

Abalar: Recursos do repositorio de contidos do espazoAbalar para traballar o Día Internacional da muller (8 de marzo)

Como cada 8 de marzo, nos centros de ensino conmemórase o Día Internacional da muller. O tema elixido este ano é “Ahora é o momento: as activistas rurais e urbanas transforman a vida das mujeres”

EXPERIENCIAS. AULAS 2.0 23/02/2018

CEE O Pino: Robótica educativa

O  centro atópase nos arrabaldes da cidade de Ourense. O CEE “O Pino” acolle alumnado ata os 21 anos de idade que presenten algún tipo de discapacidade psíquica ou sensorial.

ACTUALIDADE DO PROXECTO 07/02/2018

Abalar: A Xunta destaca o impulso ao libro dixital coa renovación de portátiles e o reforzo da formación

O conselleiro de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, Román Rodríguez, e a directora da Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (Amtega), Mar Pereira, visitaron esta mañá o IES Mestre Landín de Marín, onde destacaron o impulso que se deu no curso actual ao proxecto E-Dixgal (libro dixital) a nivel de recursos e formación do profesorado. Precisamente, este instituto é un dos tres centros do concello marinense, xunto co CEP Sequelo e o CEIP da Laxe (nova incorporación este curso 2017/18) que traballan co libro dixital, e que ademais xa recibiron parte dos 13.000 novos portátiles que se están distribuíndo polos 154 centros E-Dixgal de toda Galicia. Na provincia de Pontevedra o número de equipos renovados ascende a 4982.