O que está a acontecer agora en Abalar

Abalar na rede :

ACTUALIDADE DO PROXECTO 15/11/2017

Abalar: Os centros educativos poden solicitar unha xornada escolar sobre ciberseguridade

O Instituto Nacional de Ciberseguridad (INCIBE), a través da iniciativa Internet Segura for Kids lanza a segunda edición do programa “Xornadas escolares para un uso seguro e responsable da Rede”, co obxectivo de promover o uso seguro e responsable da internet entre os menores de idade, dirixidas ao profesorado e alumnado de educación primaria e secundaria.

ACTUALIDADE DO PROXECTO 10/11/2017

Abalar: Proxecto “Escolas na Nube”, unha realidade en todos os CRAs de Galicia

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria e a Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (AMTEGA) veñen de poñer a disposición de todos os Colexios Rurais Agrupados de Galicia o Proxecto “Escolas na Nube”, que ten como obxectivo xeral o deseño e validación dun produto tecnolóxico que permita a utilización das TIC de forma efectiva para a mellora da aprendizaxe e a colaboración nos pequenos colexios rurais, baseada en soluciones de cloud computing, virtualización e software libre.

ACTUALIDADE DO PROXECTO 03/11/2017

Abalar: Actualización do repositorio de contidos de espazoAbalar con 50 novos recursos educativos dixitais

O repositorio de espazoAbalar ampliou novamente a súa oferta, nesta ocasión con 50 novos contidos educativos en formato dixital.

ACTUALIDADE DO PROXECTO 07/10/2017

Abalar: Actualización do repositorio de contidos de espazoAbalar con 33 novos recursos educativos dixitais

O repositorio de espazoAbalar ampliou novamente a súa oferta, nesta ocasión con 63 novos contidos educativos en formato dixital.

ACTUALIDADE DO PROXECTO 11/09/2017

Abalar: Aberto o prazo de matrícula para a formación sobre o Proxecto E-Dixgal

Está aberto o prazo de matrícula dos cursos para a formación relacionada co Entorno Virtual de Aprendizaxe (EVA), os recursos dixitais, as actividades, as avaliacións, a Ferramenta de Autor, etc. dentro do Proxecto E-Dixgal.

ACTUALIDADE DO PROXECTO 05/09/2017

Abalar: Xornada formativa para coordinadores E-Dixgal

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria e a Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (AMTEGA) organizan unha Xornada de formación destinada aos/ás coordinadores/as do Proxecto E-Dixgal.

NOVA DE ACTUALIDADE 09/08/2017

Consellos de seguridade: Por que teño que ter instaladas as actualizacións de Windows e como o teño que facer?

De xeito periódico, Microsoft publica boletíns de actualizacións de seguridade que corrixen problemas de seguridade existentes nos seus produtos.

NOVA DE ACTUALIDADE 04/08/2017

Consellos de seguridade: Que é un virus Rasomware, e que medidas debo adoptar para protexerme?

Un virus Rasomware é un virus que produce o cifrado dos arquivos contidos no equipo dos usuarios infectados, polo que estos quedan inaccesibles para o seu uso.

NOVA DE ACTUALIDADE 26/07/2017

Consellos de seguridade: Como configurar o correo @edu.xunta.es en clientes de correo e dispositivos móbiles

O acceso ao servizo de correo @edu.xunta.es dende dispositivos móbiles empregando canles de comunicación non seguras (WIFIs públicas, ...) constitúe un dos riscos de seguridade que poden comprometer as credenciais de acceso aos servizos educativos. Para reducir eses riscos, desde comezos de setembro, o acceso ao servizo de correo @edu.xunta.es a través de clientes de correo ou dispositivos móbiles, está soamente accesible mediante protocolos e portos que transmitan as credenciais de correo de xeito cifrado e seguro (SSL, TLS).

• Consulta ao Mercado
    NOVA DE ACTUALIDADE 29/06/2017

Consulta ao Mercado: Ábrese o procedemento de Consultas Preliminares do Mercado para a Posta en marcha dun servizo Premium de atención e soporte técnico á Educación Dixital no marco do Proxecto ABALAR-EDIXGAL

Como paso previo á definición dos modelos de contratación pública que se desenvolverán nunha seguinte fase, considérase de interese promover un procedemento de Consultas preliminares do Mercado a modo de convocatoria aberta de propostas de solucións innovadoras, como medio para identificar tecnoloxías, solucións e modelos organizativos de interese para o reto que se propón no ámbito da atención e soporte aos usuarios da Educación Dixital.

ACTUALIDADE DO PROXECTO 16/06/2017

Abalar: Novos contidos intelixentes para E-Dixgal

Ao longo do curso 2017-2018 os docentes que impartan en aulas do proxecto E-Dixgal van a dispoñer de novas funcionalidades para os contidos da editorial Netex para Inglés (5º e 6º de Primaria e 1º e 2º de ESO) e Matemáticas (6º primaria e 1º de ESO). Neste sentido, o profesorado vai a poder personalizar e actualizar o contido editorial mediante unha sinxela interface. Ademais, pode crear os seus propios materiais didácticos e ofrecer contidos individualizados ao alumnado sen saír da propia unidade didáctica.

• Experiencia
    EXPERIENCIAS. AULAS 2.0 16/06/2017

CEIP A Cristina: No CEIP A Cristina traballamos con E-Dixgal

O CEIP A Cristina de Carballo comezou a súa andadura no Proxecto de Educación Dixital no curso 2014/ 2015. Ao longo destes tres cursos puidemos desenvolver as enormes posibilidades que ofrece este proxecto. Ademais en cada curso impleméntanse novas funcionalidades que nos axudan no noso labor docente e repercuten positivamente no proceso de ensino- aprendizaxe.