Experiencias. Aulas 2.0

Últimas experiencias

• EXPERIENCIA 16/06/2017

CEIP A Cristina: No CEIP A Cristina traballamos con E-Dixgal

O CEIP A Cristina de Carballo comezou a súa andadura no Proxecto de Educación Dixital no curso 2014/ 2015. Ao longo destes tres cursos puidemos desenvolver as enormes posibilidades que ofrece este proxecto. Ademais en cada curso impleméntanse novas funcionalidades que nos axudan no noso labor docente e repercuten positivamente no proceso de ensino- aprendizaxe.

Durante o curso 2016/17 o alumnado de 5º de Educación Primaria iniciouse no traballo con E-Dixgal. A adaptación foi rápida e en pouco tempo a totalidade do alumnado manexaba con soltura as novas ferramentas das que dispoñían. Tamén as familias se foron adaptando ao ver que os nen@s asimilaban de xeito moi natural o cambio e non había dificultades destacables para seguir con normalidade o curso (exercicios, traballos,  probas,...)

• EXPERIENCIA 21/04/2017

CPI Plurilingüe Virxe da Cela: Programar con Scratch

O emprego da plataforma Scratch, supuxo contar cun gran abanico de ferramentas gráficas sinxelas e visualmente atractivas para o alumnado que permitiu o traballo compartido e a difusión dos proxectos deseñados.

• EXPERIENCIA 31/03/2017

CEIP Manuel Fraga Iribarne: Laboratorio de robótica no colexio de Cariño

Desde hai uns meses abrimos no colexio un “laboratorio de robótica” coa intención de montar varios scornabots e k-kuribots que adquirimos dentro dun proxecto de formación do CFR de Ferrol, non tíñamos máis obxectivo que a montaxe dos robots e o seu uso nas aulas de infantil e primaria

• EXPERIENCIA 24/03/2017