Experiencias. Aulas 2.0

Últimas experiencias

• EXPERIENCIA 19/01/2018

CPI As Mirandas: Aprendo Historia co dispositivo móbil: é posible?

ThingLink é unha aplicación  interactiva que permite crear contidos máis atractivos engadindo enlaces como vídeos, música e audios en xeral, páxinas web, fotos e textos; enriquecendo o material gráfico que presentan. Con esta aplicación diseñamos un xogo en Santiago de Compostela.

Os alumnos de Segundo de ESO do C.P.I. As Mirandas saímos de excursión para visitar Compostela. O programa incluía unha visita ás cubertas da Catedral, percorrido polo exterior  e  interior  do  magnífico  edificio  e  despois  tiñamos  unha  actividade  de autoaprendizaxe co móbil. A visita ás cubertas foi moi espectacular polas fantásticas vistas da cidade e moi didáctica polas explicacións da nosa guía que o sabía todo sobre historias de arcebispos e construtores de catedrais. As 130 escaleiras non nos pareceron tantas e, despois dunha hora de percorrido, por fin rematou a misa e puidemos visitar o interior. Os rapaces querían visitar as reliquias que uns pensaban de Santiago e outros de Prisciliano. Percorremos o interior, sobre todo vendo as capelas da ábsida e a Capela da  Corticela.  Con  isto  e  a  visita  polas  fachadas  exteriores,  rematamos  a  parte  da Catedral e comeza a actividade tecnolóxica coa historia.

• EXPERIENCIA 15/12/2017

IES Faro das Lúas: Buscando a Valle

Dende o IES Faro das Lúas sentímonos moi orgullosos e agradecidos de que a Consellería de Cultura e Educación da Xunta de Galicia concedera ó noso centro un premio do concurso de traballos por proxectos baixo a coordinación da biblioteca escolar, para o proxecto presentado pola biblioteca do noso instituto co título Buscando a Valle.

• EXPERIENCIA 16/06/2017

CEIP A Cristina: No CEIP A Cristina traballamos con E-Dixgal

O CEIP A Cristina de Carballo comezou a súa andadura no Proxecto de Educación Dixital no curso 2014/ 2015. Ao longo destes tres cursos puidemos desenvolver as enormes posibilidades que ofrece este proxecto. Ademais en cada curso impleméntanse novas funcionalidades que nos axudan no noso labor docente e repercuten positivamente no proceso de ensino- aprendizaxe.

• EXPERIENCIA 21/04/2017

CPI Plurilingüe Virxe da Cela: Programar con Scratch

O emprego da plataforma Scratch, supuxo contar cun gran abanico de ferramentas gráficas sinxelas e visualmente atractivas para o alumnado que permitiu o traballo compartido e a difusión dos proxectos deseñados.