Descrición da actividade
Título
Inglés. Curso de actualización lingüística e comunicativa (CALC). Nivel B2
Competencias profesionais
Comunicador/a en linguas maternas e estranxeiras - Destrezas comunicativas verbais e non verbais: técnicas e estratexias para o desenvolvemento e mantemento.
Forma de participación
Presencial
Modalidade
Curso
CFR, lugar, temporalización e prazas
Referencia: F1201018
Centro de formación e recursos: Ferrol
Temporalización:
01/10/2012
-
31/05/2013
Data límite de inscrición: 28/09/2012
Lugar: Ferrol
Prazas:
20
Observacións prazas:
As persoas seleccionadas deberán acreditar que posúen o nivel B1 de inglés
Horas totais
Destinatarios
Todas as ensinanzas
Corpos e especialidades
590 - Profesores de ensino secundario
591 - Profesores técnicos de formación profesional
597 - Mestres
Temas e subtemas
Plan anual - 2010-2011
Plan anual - 2016-2017
Plan anual - 2017-2018
Plan anual - 2018-2019
Criterios de selección
Profesorado de centros plurilingües, profesorado de seccións bilingües, profesorado de centros con seccións bilingües, profesorado que desexe acreditarse para impartir clases en centros plurilingües ou en seccións bilingües
Obxectivos
1.Comprender textos orais e escritos extensos, ben organizados e lingüisticamente complexos en lingua estándar, sobre temas de ámbito específico e facendo uso de estratexias comunicativas.
2.Producir con corrección textos orais e escritos de extensión variada, ben estruturados e con precisión e fluidez sobre unha ampla serie de temas e adecuados ao contexto.
3.Contextualizar as interrelacións entre a lingua e as distintas áreas que se imparten no centro, facendo fincapé nos temas, textos, competencia profesional, situacións, aspectos socioculturais e léxico.
Contidos
1.Expresións de certa complexidade lingüística, en lingua estándar, nunha variedade de rexistros e que conteñan expresións, estruturas e locucións idiomáticas variadas e frecuentes, así como riqueza léxica.
2.Intercambio de información en conversas con fluidez, eficacia e espontaneidade, en diferentes ámbitos de interacción social, destacando as ideas principais e defendendo opinións e puntos de vista con claridade.
3. Contidos (léxicos, discursivos, funcionais e situacionais) que reflicten os ámbitos e situacións comunicativas propias do contexto das áreas obxecto de estudo.
4. Priorización das tarefas vinculadas co eido educativo.
5. Énfase na autonomía da aprendizaxe e a autoavaliación.
6. Utilización das TIC.
Prerrequisitos
Asesor responsable da actividade
Asesor: Sánchez Cortizas, María Gabriela
Enderezo Electrónico:
cfr.ferrol.linguasestranxeiras@edu.xunta.gal
Materiais da actividade
https://www.edu.xunta.gal/centros/cfrferrol/aulavirtual/course/view.php?id=206