Descrición da actividade


Título

Xornadas de Electricidade e Electrónica 2015

Competencias profesionais

Especialista na súa materia - Coñecemento nas áreas, materias e módulos curriculares.

Forma de participación

Presencial

Modalidade

Xornadas

CFR, lugar, temporalización e prazas

Referencia: S1502018
Centro de formación e recursos: CAFI
Temporalización:  08/09/2015  -  09/09/2015
Data límite de inscrición: 04/09/2015
Lugar: IES Macías O Namorado
Prazas:  101

Horas totais

Horas presenciais: 12
Horas non presenciais: 0
 

Destinatarios

  • Ciclos formativos
  •   + Electricidade e electrónica
        # Ciclos formativos de grao medio
        # Ciclos formativos de grao superior
        # Formación Profesional Básica

Corpos e especialidades

511124 - Catedráticos de ensino secundario. Sistemas electrónicos

511125 - Catedráticos de ensino secundario. Sistemas electrotécnicos e automáticos

590124 - Profesores de ensino secundario. Sistemas electrónicos

590125 - Profesores de ensino secundario. Sistemas electrotécnicos e automáticos

591202 - Profesores técnicos de formación profesional. Equipos electrónicos

591206 - Profesores técnicos de formación profesional. Instalacións electrotécnicas

Temas e subtemas

Plan anual - 2015-2016

Criterios de selección

Obxectivos

1.Dar a coñecer novas tendencias tecnolóxicas, novas directrices educativas e novos retos e demandas que a sociedade actual require.

2.Difundir boas prácticas profesionais que se están a levar a cabo en Galicia.

3.Fomentar espazos de debate e intercambio de experiencias que facilite a actualización científica, técnica e metodolóxica do profesorado.

Contidos

1.Novas tendencias tecnolóxicas en electricidade e electrónica.

2.Boas prácticas educativas. Talleres de innovacións en centros.

3.Automatización con software e hardware libre.

4.Novas tecnoloxías de iluminación.



Prerrequisitos


Asesor responsable da actividade

Asesor:  Pidre Mosquera, José Manuel

Enderezo Electrónico:  jpidre@edu.xunta.gal

Programa

Diptico xornadas 2015.pdf