Alumnado do CIFP San Paio
(09/09/2019 | 13:59)
O pasado venres iniciamos o curso escolar coa do visista dun grupo do Curso de Interpretación e Educación Ambiental do CIFP San Paio de Santiago de Compostela.
Os visitantes percorreron os diferentes espazos poñendo énfase naqueles aspectos relacionados coa titulación que están a estudar.
Agardamos que a visita fora do seu interese e esperamos velos novamente.
Campamento do concello de Toques no Mupega.
(29/07/2019 | 10:17)
Este venres viñeron a coñecer a nosa exposición temporal "Homo sapiens: transmisor de coñecemento", os rapaces e rapazas asistentes ao campamento de verán do concello de Toques.
Os asistentes percorreron a exposición con moita atención descubrindo pezas interesantes e descoñecidas que agochan os institutos máis antigos da nosa comunidade.
Ao rematar a visita realizamos un xogo de pistas por parellas ao longo da exposición.
Fundación Down Compostela.
(16/07/2019 | 13:31)
Hoxe visitou o Museo Pedagóxico de Galicia un grupo de rapaces e rapazas da Fundación Down Compostela.
Os mozos e mozas percorreron o museo mostrándose moi interesados polo que observaban, especialmente na sección dos xoguetes e no Obradoiro.
Esperamos que a visita fose do seu agrado e animámolos a que volten noutra ocasión.
Campamento de verán no Mupega.
(02/07/2019 | 14:19)
Os días 25, 26 e 27 de xullo gozamos de tres días de actividades nos que tivemos tempo de modelar arxila e pintala, xogar no patio ou mesmo coñecer a exposición temporal.
Esperamos que os nenos e nenas desfrutaran, pois para nós foron tres días de diversión.
Pódese ver no seguinte enlace unha pequena mostra do realizado.
Club Triatlón Santiago.
(28/06/2019 | 10:12)
Onte visitounos un grupo de rapaces e rapazas do Club Triatlón de Santiago.
Os nenos e nenas percorreron as dúas primeiras plantas do museo mostrándose en todo momento moi interesados.
Desexamos que a visita fora do seu agrado e esperamos velos novamente.
Primeiro Certame Concurso Pilabot
(19/06/2019 | 09:43)
Onte tivo lugar no Mupega a entrega de premios do Primeiro Certame Escolar "Pilabot".
A Consellería de Medio Ambiente, en colaboración cos xestores de pilas autorizados en Galicia (Ecopilas, ERP y Ecolec), puxo en marcha a campaña Pilabot o pasado 22 de outubro co obxectivo de fomentar a reciclaxe deste tipo de residuos entre os escolares. galegos e as súas familias.
En total, 150 colexios de primaria e secundaria sumáronse á mesma no curso 2018-2019. Durante os case tres meses que durou o certame recolléronse preto de 44 toneladas de pilas, unas cifras espectaculares que “superaron as expectativas” iniciais.
Infantil e primeiro ciclo de primaria do CEIP Bormoio Agualada
(17/06/2019 | 09:16)
O pasado 14 de xuño recibimos a visita dos rapaciños e rapaciñas de infantil e primeiro ciclo de primaria do colexio de Bormoio Agualada en Coristanco.
O encantador grupo percorreou o museo descubrindo como eran as escolas dos seus avós e bisavós, ao tempo que realizaron diferentes xogos e actividades: o quebracabezas de Doloriñas, o barquiño de casca de noz, o xogo das parellas.
Foi moi agradable telos con nós. Agardamos que gozaran da visita e volvan en máis ocasións.
Alumnado de 3º da ESO do CPR Maristas
(17/06/2019 | 09:06)
Este venres visitounos o alumnado de 3º da ESO do Colexio Maristas de Vigo.
A visita ao Mupega enmarcouse dentro da visita a Santiago para a entrega de premios do Concurso de Doazón de Sangue, no que o grupo resultou galardoado.
O alumnado percorreu as instalacións do museo rematando coa recreación dun aula antiga.