Primeiro Certame Concurso Pilabot
Onte tivo lugar no Mupega a entrega de premios do Primeiro Certame Escolar "Pilabot".
A Consellería de Medio Ambiente, en colaboración cos xestores de pilas autorizados en Galicia (Ecopilas, ERP y Ecolec), puxo en marcha a campaña Pilabot o pasado 22 de outubro co obxectivo de fomentar a reciclaxe deste tipo de residuos entre os escolares. galegos e as súas familias.
En total, 150 colexios de primaria e secundaria sumáronse á mesma no curso 2018-2019. Durante os case tres meses que durou o certame recolléronse preto de 44 toneladas de pilas, unas cifras espectaculares que “superaron as expectativas” iniciais.
Ademais dos concursos de recollida de pilas e de fotografía artística, entre as actividades programadas no marco de Pilabot también se incluíron accións informativas e charlas educativas nos propios centros, coa entrega de material divulgativo sobre a campaña e a reciclaxe de pilas, así como actividades participativas co alumnado.
Podedes consultar máis información en