Centros nuevos con mas modulos que los viejos

Me acabo de quedar un poco tiesa¡¡

Los centros que acaban de empezar en el proyecto disponen de mas modulos que los demas?

Ej modulo audio, version para imprimir, vistas...

Yo en la actualizacion de verano no puse esos modulos ni a mi pagina de zonalugo ni a todos mis centros, y por lo que pude investigar es el caso de muchos de vosotros.

Ahora tengo un asesoramiento y debo asesorar de los modulos nuevos, y cuando se enteren los otros centros?

Supongo que lo habreis comentado en algun lado durante estos meses, pero no lo encuentro

Alguien me cuenta?

Novos Módulos

O tema foi o seguinte.

No verán fixemos a actualización das aplicacións, e daquela aínda non tiñamos coñecemento destes novos módulos.

Nunha reunión José presentou o módulo de colapsar os bloques e as categorías. Pareceunos interesante e xa se incorporou ao modelo. Tamén se fixo o mesmo co módulo de audio, xa que o recurso que tiñamos ata agora era empregar para o audio o SWFTools, pero non 'gustaba' demasiado porque tamén metía unha ventaxa tipo 'video' cunha imaxe do logo de Drupal.

Entón, estes dous novos módulos: audio e collapsiblock, foron incorporados ao modelo, de tal xeito que os centros que se están instalando recentemente xa os levas. Aos outros, se os necesitan con urxencia, instalaríanselle sen problema. Se non é urxente, na nova actualización xa os terían todos dispoñibles.

Xa aproveito para comunicar que estamos a traballar para que a nova actualización sexa xa coas aplicacións en multisites (unha instalación común para todos os centros). Os resultados están sendo positivos: xa temos funcionando en multisites as tres aplicacións: drupal, moodle e coppermine.

Un saúdo.

forum | by Dr. Radut