Saídas do alumnado escolarizado

INSTRUCIÓN CONXUNTA 9/2017 DA SECRETARÍA XERAL TÉCNICA E DIRECCIÓN DE CENTROS RELATIVA ÁS RECOMENDACIÓNS SOBRE SAÍDAS DO ALUMNADO ESCOLARIZADO

No mes de xullo de 2017 a Consellería de Educación publicou a Instrucción 9/2017 que regula as saídas do alumnado dos Centros Educativos Públicos. Tédela abaixo en pdf para descargar.

Dita información está recollida no seguinte anexo adxunto, onde se regulan as saídas sen acompañantes do alumnado do 3º ciclo e a normativa sobre o alumno transportado.

O centro salvo obriga da administración, non facilitará os teléfonos dos proxenitores ás empresas de transporte, polo que serán as familias as que decidan o feito de darllo para avisarlles no caso de non asistir á recollida na parada.

Neste documento recóllese as formas de actuación no suposto de que non veña ningún familiar autorizado á recollida do alumnado na parada do transporte ou na saída do centro.

Documentación escola

Proxecto Educativo de Centro