RADIO BERETIÑO:2º PROGRAMA 4º A

Xa temos de volta de novo á Radio Beretiño! O pasado martes 19 de xaneiro o alumnado de 4º A emitiu o seu primeiro programa deste ano 2016. Foi un programa cheo de novidades e de gran variedade. No apartado de curiosidades faláronnos sobre o estómago dos crocodilos. No apartado de "Novas do cole" anunciáronnos as actividades que se realizarán no día da Paz o vindeiro venres 29 de xaneiro. Tamén tivemos recomendación musical, nesta ocasión coñecimos a "Manola", unha simpática peixeira coa canción de María Fumaça. Tivemos tamén o Recuncho literario onde Elena de 5º, leu o seu escrito titulado: "Chámome Elena". Por último, propuxéronnos un novo reto cos concursos de infantil e primaria nos que participou todo o alumnado. Foi un programa fantástico. Parabéns!

2º programa 4º A 1ª parte.mp39.02 MB
2º programa 4ºA 2ª parte.mp38.6 MB