Iniciar sesión: Acceso

31-03-2020: INSTRUCIÓNS ABALAR MÓBIL

in

Seguindo as Instrucións  do 27 de marzo da Consellería de Educación, a 2º avaliación deuse por finalizada o venres 13 de marzo, co traballo e os contidos dados ata esa data. O próximo venres día 3 de abril publicaremos os boletíns de notas. Para poder acceder a dito boletín débese ter instalada no teléfono móbil ou tableta, a aplicación ABALARMÓBIL.

A aplicaicón AbalarMóbil pódese atopar na App Store ou na Google Play Store, o rexistro faise a través do número de teléfono móbil. Se alguén ten problema para rexistrarse que se poña en contacto co centro para poder solucinalo, débese aportar o nome do alumno ou alumna e o número co que se intenta facer o rexistro aclarando so o número é do pai ou da nai.

Moitas grazas.

Premendo nas fotos poderedes ver titoriales para instalar AbalarMóbil.

Videotitorial sobre as funcións de abalarmóbil