Iniciar sesión: Acceso

Consello Escolar

Novas sobre o consello escolar

Eleccións Consello Escolar 2021

FINALIZADO O PROCESO DE ELECCIÓN DOS DIFERENTES SECTORES, NA TERCEIRA ACTA DA XUNTA ELECTORAL ADXUNTA APARECEN RECOLLIDOS OS REPRESENTANTES ESCOLLIDOS.

Segundo a Resolución do 20 de setembro de 2021, da secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros sostidos con fondos públicos, o 22 de novembrocelebraranse as votacións para escoller os representantes da comunidade educativa no consello escolar do centro.

Ao sector de pais/nais correspóndelle elixir a 2 representantes entre os candidatos/as que se presenten.

No taboleiro do centro está exposto o censo de responsables para todos/as os que queiran comprobar se os seus datos son os correctos antes da votación.

Unha vez que se constitúa a xunta electoral tras o sorteo do día 27, comunicaranse o calendario de actuacións e os modelos de presentación de candidaturas.

Máis informaciópn nos adxuntos.