Benvida

Tlfno.  886110441

Email: ceip.antonio.palacios@edu.xunta.es

A Relva 27, Torneiros (O Porriño)

REUNIÓN DE PAIS DOS NENOS QUE EMPEZAN O VINDEIRO CURSO EN 3 ANOS.

O día 21 de xuño, as 16:00 horas, convócase unha reunión informativa para os pais dos nenos que empezan o vindeiro curso en 3 anos.

O ALUMNADO DE 3º VISITA O SUPERMERCADO EROSKI

DÍA DO LIBRO 2016

Marcapáxinas pola solidariedade

Cambiamos historias de vida

Fomentar a lectura e facelo unido a unha educación en valores é posible. Este 23 de abril, Día do Libro, propuxémonos que a creatividade do noso alumnado decorando estes magníficos marcapáxinas e recaudando nada menos que 1325 euros coa súa venda, axudara a marcar o cambio de rumbo de miles de historias.

Esta actividade permitiunos coñecer de cerca a realidade doutros nenos e nenas que viven situacións de inxustiza e ofreceunos unha ferramenta para contribuir a cambiar un pouquiño o final desas historias.

A recaudación dos fondos conseguidos será destinada aos programas de desenvolvemento e emerxencias que Save the Children ten para combatir a desnutrición infantil.

Foi moi emocionante ver a toda a Comunidade Educativa unida por unha mesma causa, que é intentar mellorar as condicións de vida de todos os nenos e nenas do mundo. Moitas grazas.

Aquí vos deixamos una mostra do traballo realizado, agardamos que vos guste !!!

MAQUETAS DE PAISAXES EN 3º

MAQUETA PAISAXE - Kizoa Editar Videos - Movie Maker

Estas últimas semanas estivemos traballando sobre as paisaxes, vaia sorpresa nos deron Javi, Nerea, Sara, Carla e Lía..., grandes artistas !!! Grazas familias pola vosa implicación.

Finalista IV Certame Relato Curto

Hemos participado en el IV Certame de Relato Curto organizado pola FANPA (Federación Provincial de ANPA de centros públicos) al que había que presentar un microrelato de menos de 300 palabras hecho en galleg. Ha sido seleccionado como finalista Saúl Rodríguez Fariñas de 6º A con su relato  "O principio da maxía". Quiero destacar el nivel de los relatos presentados por el resto de la clase y felicitar a todos por sus primeros relatos como grandes contadores de historias que van a ser. Os dejo una muestra de la obra de estos escritores

REPARTO FROITA NO COLEXIO

Continuamos coa terceira semana do programa Alimént-T ben, mediante o cal procedese a distribuir unha peza de froita ao alumnado para fomentar o consumo de froitas dende tempranas idades.

Plan de froitas

Información sobre admisión do alumnado para o curso académico 2016/2017

Estades todos admitidos, agás os que presentaron as solicitudes fóra de prazo que terán que esperar a que a Comisión de Escolarización resolva (xuño).

Recordade:

• 20 - 30 de xuño. Formalización da matrícula en educación infantil e primaria.

8 DE MARZO. TRABALLAMOS POLA IGUALDADE

8 DE MARZO - Kizoa Movie Maker