« Xuño 2024 »

Las bibliotecas escolares de Galicia

Iniciar sesión

II CERTAME VÍDEO-LITERARIO: Ollo con Nigrán

Ollo con Nigrán é un certame organizado polo Teatro do ar e a Coopertaiva Somos Terra para potenciar a creación artística en lingua galega, divulgar a gran riqueza natural do noso municipio e facernos reflexionar sobre a importancia de coidala. O prazo remata o 5 de marzo. Premede nos adxuntos para ver a información. Saúdos.

QUÉROTE MÁIS

Desexando vervos de novo e, mentres tanto, deixámosvos este agasallo cheiño de agarimo.

FIN DE CURSO 2016 - 2017

Chegou o remate do curso 2016-2017 e como despedida queremos compartir convosco un resumo das actividades que realizamos o redor do proxecto anual de centro "Alimentación Positiva".

Por outra banda, deixámosvos unha ligazón ao texto que Marina Vidal, titora de 3º, escribiu para "Cartas ó director" do Faro de Vigo e que ten moito que ver con todas as persoas que convivimos no Carlos Casares. O noso máis sincero agradecemento.

Trouleade e descansade moito no verán, o tedes ben merecido!!!

Saudiña e que cante o merlo!

WESTERN MOVIES.

Aquí deixámosvos o vídeo coa canción de inglés para ensaiar!

Ánimo, xa queda pouco para a gravación!!!

MERRY CHRISTMAS

Esta é a ligazón da canción en inglés ,"Let it snow" de Michael Bubble, para cantar tod@s ao

rematar o "Festival de Nadal"

RELACIÓN DE PROFESORADO

Esta é a relación de profesorado para o curso 213-2014.

Venres negros: a marea negra chega ao colexio.

Por que o profesorado vai os venres vestido de negro?

Estas son as razóns.