Skip to Content

PROCESO ADMISIÓN ALUMNADO 24/25

Normativa reguladora do procedemento:

  • Decreto 13/2002, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos (DOG núm.29, de 11 de febreiro).
  • Orde da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades do 21 de outubro de 2022, pola que se desenvolve o decreto e se regula o procedemento de admisión do alumnado (DOG núm. 212, de 8 de novembro).

Prazos:

  • Prazo de presentación de solicitudes de admisión .- do 01 ao 20 de marzo
  • Presentación documentación acreditativa para o baremo .- 10 días hábiles a partir do día seguinte ao remate do prazo de sltdes. de admisión.
  • Publicación provisional das listaxes de admitidos e non admitidos: antes do 25 de abril
  • Publicación definitiva das listaxes de admitidos e non admitidos: antes do 15 de maio

Solicitudes .- Solicitude normalizada ED550B

  • Pódese cubrir manualmente e presentala no primeiro centro da súa elección
  • Pódese cubrir informáticamente e presentala asinada de xeito manual no centro elixido.
  • Pódese cubrir informáticamente e asinala en Sede electrónica (https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/)
  • IMPORTANTE : As solicitudes teñen que vir asinadas polos dous proxenitores. coa única excepción do consentimento do agresor nos casos de violencia de xénero.

Documentación complementaria .-

  • Libro de familia e o DNI dos proxenitores ou titores legais do menor
  • Sentenza de separación ou divorcio, de ser o caso.
  • Documentación acreditativa do alumnado con necesidades específicas, de ser o caso.
  • Se non se ten DNI ou NIE deberá presentarse certificado de convivencia ou informe de servizos sociais
AdxuntoTamaño
ED550B-Galego.pdf1.39 MB
ED550B-Castelán.pdf1.4 MB
vacantes 24 25_signed.pdf140.43 KB


book | by Dr. Radut