Atletismo Escolar en Pista 2015 - Programa Xogade - Xunta de Galicia

O pasado martes 26 de maio de 2015 os alumnos e alumnas do CEIP "Humberto Juanes" de quinto curso, no "Estadio da Xuventude" do Centro de tecnificación deportiva de Pontevedra, conseguiron o Segundo posto na final de Atletismo en Pista  Escolar 2015, dentro do programa Xogade da Xunta de Galicia.

Noraboa a todo o "Humberto Juanes" e a todo o alumnado de quinto. Non somentes aos rapaces e rapazas que fóron senón, tamén,  aos que tiveron que quedar pois, sen eles, o alumnado que finalmente foi a Pontevedra non podería chegar a competir alí.  GRAZAS  A  TODOS  e, de novo de xeito  especial, ao alumnado que non tivo a opurtunidade de ir pero que colaborou decisivamente en que os seus compañeiros e compañeiras de curso acadaran  este 2º posto.

Somentes un último comentario... seríades igualmente bos si quedárades os últimos, pois ás veces a sorte non está de cara e algúns dos compañeiros de outros colexios non tiveron a suficiente  para chegar máis lonxe. Vós si estivéchedes... pero moitos outros non tiveron  esa oportunidade  e eso non os fai peores. Seguro que outro ano nos tocará a nós quedar fóra da final. Disfrutemos do que temos... mentres o temos! .

Libros e flores

Dende o equipo de Biblioteca propúxose esta actividade para conmemorar o "Día do Libro"

A Baiona en bicicleta

Como parte do Intercambio 2015 "From Manchester...To Nigrán" programouse esta actividade consistente en  desprazar ao alumnado de quinto, sexto, alumnos de Intercambio de Manchester e algúns pais e profesores a Baiona dun xeito distinto ....TODOS EN BICICLETA dende Nigrán coa finalidade de coñecer os arredores do Parador, visitar a carabela "a Pinta" e observar como funciona a Lonxa de Baiona.

Lecturas ao sol

Esta actividade, xa feita outras veces, foi proposta novamente dende o equipo de traballo da Biblioteca Escolar, tendo en conta a boa acollida que tivo noutras ocasións, e realizada o xoves 23 de abril aproveitando a boa mañá que tivemos en Nigrán.

Uns minutos compartindo o pracer de ler ao sol!!

St. John´s en Nigrán 2015 - 17 ao 24 de abril

Como estes últimos 11 anos, por estas datas, un grupo de alumnos, alumnas, pais, nais e profesorado do Colexio St. John´s Primary School de Mánchester estará con nós nesta semana do 17  ao 24 de abril como parte do Intercambio Educativo "From Manchester...to Nigrán"

FELIZ ESTANCIA ENTRE NÓS!!

Quinto Curso - Atletismo en pista 2015. Colexio Universitario de Vigo

Como xa fixeramos o curso pasado co alumnado de cuarto curso, este curso presentámonos nas pistas do CUVI co mesmo alumnado pero xa en quinto curso. Ainda sen saber a pontuación obtida podemos felicitarnos por ter pasado unha boa mañá de deporte e compañerismo.

VER  FOTOGRAFÍAS

Pablo Moreno Sánchez estivo no "Humberto Juanes"

Neste mes de abril do 2015 os alumnos e alumnas do CEIP "Humberto Juanes" tiveron ocasión de disfrutar coa presencia de Pablo Moreno Sánchez (Campeón de españa de Esgrima en todas as categorías).

Que quen é Pablo Moreno?  Pois Pablo Moreno forma parte do equipo nacional absoluto de esgrima na modalidade de sable. Estivo presente en todos os campeonatos do mundo absolutos de esgrima dende o ano 2009 e, ademáis, é campión de España individual e por equipos en todas as categorías. Pablo Moreno tentará chegar aos Xogos Olímpicos de Río de Janeiro 2016. Co seu esforzo e o noso apoio  segurísimo que será posible. Ánimo Pablo!!

Pablo  concedeu unha entrevista "en exclusiva" para "RADIO VILAMEÁN".

AUDIO DA ENTREVISTA

Tamén estivo na compaña de un profesor de esgrima de Pontevedra no ximnasio do Colexio. Xuntos presentaron, de xeito ameno e moi próximo  ao alumnado, o deporte da esgrima. Ensinaron diverso tipo de material, fixeron demostracións e, sobre todo, explicaron cales son as aspiracións inmediatas de Pablo Moreno como deportista e a súa preparación para as vindeiras olimpiadas. Tamén estiveron respostando  a todas as preguntas dos nenos e nenas que, en algún intre houbo que cortar por falta de tempo. Finalmente Pablo firmou  autógrafos a todos e todas os que quixeron solicitarllo.

VER  FOTOGRAFÍAS