Libros 2015 / 16

Por un erro no mantemento da páxina as listaxes de libros para o curso 2015/16

que xa entaban publicadas na WEB fóron borradas.

Avisados desta  incidencia grazas á chamada dalgún de vós xa foi subsanada dita falta.

Si queredes consultar cales son os libros facede "click" abaixo e ... perdoade as molestias.

LIBROS  PARA  O  CURSO  2015 / 16

PROFESORADO 2015 / 16

Benvidos e benvidas ao curso 2015/16

Un ano máis, ou menos segundo se vexa, o Colexio Público "Humberto Juanes" de Nigrán inicia un novo curso cargado de proxectos que terá como eixo central a DIVERSIDADE.

Temos toda a a ilusión posta nesta nova andaina e esperamos poder vivir xuntos moitos momentos agradables no día a día educativo no noso Cole.

Un saúdo a todas e todos.

HORARIOS  DE  SECRETARÍA ATA O DÍA 9 DE SETEMBRO

DATA  DE  COMEZO  DO  CURSO  PARA  O  ALUMNADO

10  DE  SETEMBRO

CURSO  2014 -  2015

Excursións Fin de Curso 2015

UNHA  NOITE  NA  BIBLIOTECA

SEMANA DA DIVERSIDADE

Nesta semana o CEIP Humberto Juanes conmemora a semana da diversidade.

Coordinados polo Departamento de Orientación do centro realizamos numerosas actividades que nos permiten coñecer mellor esta realidade e polo tanto identificarnos con ela.

Aquí tedes unha pequena mostra.

Clase de pintura con Lourdes e visita alumn@s e mestras do

CEE Juan María.

Concerto Igualarte

FLASH MOB NO  RECREO 29 DE MAIO

Atletismo Escolar en Pista 2015 - Programa Xogade - Xunta de Galicia

O pasado martes 26 de maio de 2015 os alumnos e alumnas do CEIP "Humberto Juanes" de quinto curso, no "Estadio da Xuventude" do Centro de tecnificación deportiva de Pontevedra, conseguiron o Segundo posto na final de Atletismo en Pista  Escolar 2015, dentro do programa Xogade da Xunta de Galicia.

Noraboa a todo o "Humberto Juanes" e a todo o alumnado de quinto. Non somentes aos rapaces e rapazas que fóron senón, tamén,  aos que tiveron que quedar pois, sen eles, o alumnado que finalmente foi a Pontevedra non podería chegar a competir alí.  GRAZAS  A  TODOS  e, de novo de xeito  especial, ao alumnado que non tivo a opurtunidade de ir pero que colaborou decisivamente en que os seus compañeiros e compañeiras de curso acadaran  este 2º posto.

Somentes un último comentario... seríades igualmente bos si quedárades os últimos, pois ás veces a sorte non está de cara e algúns dos compañeiros de outros colexios non tiveron a suficiente  para chegar máis lonxe. Vós si estivéchedes... pero moitos outros non tiveron  esa oportunidade  e eso non os fai peores. Seguro que outro ano nos tocará a nós quedar fóra da final. Disfrutemos do que temos... mentres o temos! .

Festival das LETRAS GALEGAS - 15 de maio de 2015

FOTOGRAFÍAS DO FESTIVAL DAS LETRAS GALEGAS

Libros e flores

Dende o equipo de Biblioteca propúxose esta actividade para conmemorar o "Día do Libro"

A Baiona en bicicleta

Como parte do Intercambio 2015 "From Manchester...To Nigrán" programouse esta actividade consistente en  desprazar ao alumnado de quinto, sexto, alumnos de Intercambio de Manchester e algúns pais e profesores a Baiona dun xeito distinto ....TODOS EN BICICLETA dende Nigrán coa finalidade de coñecer os arredores do Parador, visitar a carabela "a Pinta" e observar como funciona a Lonxa de Baiona.