Charla sobre Educación Sexual para sexto curso

O pasado día 11 de novembro tivemos no noso Centro ao matrón do Xeral de Vigo Ramón Glez Figueiras e á matrona, do mesmo Centro Hospitalario,  Mª. Fe Framir Martínez coa finalidade de achegar algúns conceptos e aclarar posibles dúbidas sobre a temática da sexualidade humana ao alumnado de sexto curso do CEIP "Humberto Juanes".

Saída Padel Ureca

ENLACE  Á  GALERÍA  FOTOGRÁFICA

O venres 14  de novembro o alumnado de sexto realizou unha saída ás veciñas instalacións de URECA para achegarse, como iniciación de xeito práctico, ao deporte do PADEL.

Magosto 2014

Celebramos esta festa de arraigada tradición galega o día 13 de Novembro de 2014 nas instalacións do CEIP Humberto Juanes. Desfrutamos da degustación das castañas que achegamos e dos xogos cos compañeir@s do colexio.

Visita da Fundación Vicente Ferrer

10/16/2014 10:00
Europe/Madrid

Enlace á Galería Fotográfica

.

LEMBRADE QUE  O  VENRES DÍA 31 DE  OUTUBRO  E O  LUNS  3  DE  NOVEMBRO  NON SON DÍAS LECTIVOS NO NOSO CENTRO

Fai "click"  no cartel

SAMAÍN (Halloween) 2014

___________________________________________________________________________________________________________________

O pasado xoves 16 de outubro estivo na Biblioteca Escolar do "Humberto Juanes" Viaita de Ramadevu Raphtadu da "Fundación Vicente Ferrer" para explicarnos, entre outras cousas,  algunhas das actividades e proxectos da Fundación.

_____________________________________________

ANPA - ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES 2014 (Ligazón)

GRUPOS . FOTOGRAFÍAS DO ALUMNADO NO INICIO DO CURSO 2014 . 2015

Benvidos e benvidas a este novo Curso 2014 - 2015.

Xa estamos preparando un novo Curso cheo de proxectos e ideas ilusionantes para todos.

Esperamos que, despois da "recarga de baterías" das vacacións veña todo o mundo co mellor ánimo para afrontar os novos retos que nos agardan.

PARA CONSULTAR OU DESCARGAR O CALENDARIO ESCOLAR FACEDE "CLICK" AQUÍ

Curso 2013 / 14