TABOLEIRO DE ACTIVIDADES

SEMANA DA PAZ 2015

ADEMÁIS DO TEMPO QUE CADA  TITOR/A  LLE  ADIQUE  NA  AULA  AO TEMA DA  PAZ,

DENDE O  "Humberto  Juanes"  PROPOÑEMOS O SEGUINTE...

CALENDARIO  DE  ACTIVIDADES  SEMANAIS  PARA  O  RECREO                       (Sempre  de  carácter  voluntario)

DIAS ACTIVIDADES
LUNS                26

No  recreo  o  alumnado, (os que teñan unha pegatina identificativa  que decorarán  na  aula),

darán  e  recibirán  apertas  "gratis".

MARTES          27 Xogo  da  "Pita abrazo"
MÉRCORES    28 Xogo  de  persecución  "Pulgas,  cans  e  parrulos"
XOVES            29 Xogo:  "O  Abecedario"
VENRES         30

- Colocación  de  bonecos,  realizados na casa previamente,  por  todo o Cole.  (ver fotografías)

- " Sorpresa  na  hora  do  recreo"???

FRAN ALONSO VISITA O "HUMBERTO JUANES"

O pasado 18 de decembro de 2014 Fran Alonso estivo na Biblioteca Escolar do noso Centro facéndonos unha visita pero......QUEN  É  FRAN  ALONSO?

Cursou estudos de  filoloxía Galego-Portuguesa na Universidade de Santiago de Compostela. A súa carreira como escritor aparece vencellada profesionalmente ó xornalismo e ó ámbito da edición. Foi redactor de Diario 16 de Galicia, e dende 1992 traballa en Edicións Xerais de Galicia.

Deuse a coñecer en 1991 ó gañar o Premio Blanco Amor con Tráiler, unha novela que xira en torno á vida e mitos dos transportistas. En 1994 publica Cemiterio de elefantes, unha colección de relatos centrados no mundo da noite, e en 1995 Silencio, unha novela curta na que explora a esquizofrenia do mundo urbano. O libro de relatos Males de cabeza fala sobre os problemas individuais que teñen que ver coa neurose socializada e coa ansiedade que afectan a todo o conxunto social.

Como poeta é autor dunha innovadora e interesante obra dende 1992, cando deu ó prelo Persianas, pedramol e outros nervios. O rupturismo e rebeldía  dos seus poemas está presente nas súas sucesivas entregas: Tortillas para os obreiros en 1996Subversións en 2001. O seu último poemario constitúeo Balada solitaria, un diálogo entre a linguaxe poética do galego e a linguaxe figurativa do fotógrafo portuense Renato Roque.

A súa obra narrativa e poética aparecen recollidas en diversas antoloxías. Traduciu para o galego o Polgariño de Charles Perrault, foi un dos animadores das Edicións do Dragón e coordinou e editou o libro Mini.relatos, publicado pola Librería Cartabón (1999), onde participaron 27 autores galegos novos. Foi responsable das coleccións de poesíaAblativo Absoluto e de narrativa Abismos, durante o período de vixencia das mesmas.

Está casado con Concha Costas, ex-presidenta da Mesa pola Normalización Lingüística do galego.

- Referencias extraídas da Galipedia (Wikipedia)

Ver  fotografías da visita

Nadal 2014

O Colexio Público "Humberto Juanes" quere agradecer a todos: alumnado, profesorado, conserxe e... sobre todo aos pais e nais do Centro, o seu traballo para facer dos días previos ás vacacións de Nadal unha festa.

Grazas e... FELICES FESTAS A TODAS E TODOS!!

Premio Ondas "Ponte... nas ondas"

O Pasado 25 de novembro os responsábeis do proxecto "Ponte... nas ondas" recolleron o galardón que lle outorgou o xurado pola mellor cobertura informativa. Noraboa!!!

premio ondas

Charla sobre Educación Sexual para sexto curso

O pasado día 11 de novembro tivemos no noso Centro ao matrón do Xeral de Vigo Ramón Glez Figueiras e á matrona, do mesmo Centro Hospitalario,  Mª. Fe Framir Martínez coa finalidade de achegar algúns conceptos e aclarar posibles dúbidas sobre a temática da sexualidade humana ao alumnado de sexto curso do CEIP "Humberto Juanes".

Saída Padel Ureca

ENLACE  Á  GALERÍA  FOTOGRÁFICA

O venres 14  de novembro o alumnado de sexto realizou unha saída ás veciñas instalacións de URECA para achegarse, como iniciación de xeito práctico, ao deporte do PADEL.

Magosto 2014

Celebramos esta festa de arraigada tradición galega o día 13 de Novembro de 2014 nas instalacións do CEIP Humberto Juanes. Desfrutamos da degustación das castañas que achegamos e dos xogos cos compañeir@s do colexio.

Visita da Fundación Vicente Ferrer

10/16/2014 10:00