Entrevista as nosas mulleres relevantes

Para conmemorar o Día Internacional da Muller e o 50 aniversario do noso centro, quixemos contar con aquelas mulleres senlleiras   que fixeron a historia do noso centro.

Os alumnos e alumnas  de 2º e 3º ciclo elaboraron unha entrevista para Narcisa, Elvira, Marisa, Carmiña, Isaura e Beti... de sobra coñecidas por todos nós.

Adxuntamos as fotografías e a gravación destas entrevistas. Esperamos que vos guste!

Álbum: CURSO 23/24 -> Entrevista as nosas mulleres relevantes
PODSCAT 8M.mp361.03 MB

Obradoiro concello 8M

Álbum: CURSO 23/24 -> Obradoiro Concello 8 M

Obradoiro Lixo mariño

Álbum: CURSO 23/24 -> Lixo mariño

Comisión Labarta Pose

Álbum: CURSO 23/24 -> Comisión Labarta Pose

PRAZO DE ADMISIÓN 24-25

O prazo de admisión para o vindeiro curso 24-25 abrangue dende o 1 ao 20 de marzo.

Máis información na secretaría do Centro.

Día de Rosalía

Co gallo da celebración do Día de Rosalía e do 50 aniversario do noso colexio animámonos a cantar e  acompañar coa pandeireta o poema de Rosalía.

Contamos coa colaboración de Martina Rodríguez  e Marta Rey  ( Pandereteiras de Baio) e con David Canto que nos acompañou co acordeón, aos que lle agradecemos moitísimo a súa colaboración como membros da Asociación Cultural Adro.

Esperamos que vos guste!

WhatsApp Video 2024-02-27 at 16.01.15.mp420.74 MB