BIBLIOTECA CURSO 2014/2015

A nosa BIBLIOTECA está reorganizándose.

Estamos completando a información dos recursos bibliográficos poñéndolle a CDU (Clasificación Decimal Universal) e os TEJUELOS

A CDU é unha clasificación que se utiliza na maior parte dos catálogos bibliográficos.É unha táboa breve de cores que pretende ser unha orientación paratodo o alumnado, profesorado e persoas que veñan a buscar información nos recursos bibliográficos. Destexeito terán mais doado atopar o que buscan.

Por este motivo a biblioteca ten que estar pechada!

Mentres dure esta reorganización o empréstito de libros faise dende as titorías.

Ao mesmo tempo que se están facendo estes traballos de reorganización e como non temos na biblioteca unha mascota que nos anime a ler, investigar ou divertirnos, etc. o equipo da biblioteca convoca a todo alumnado a un concurso de debuxo e slogans para atopar unha mascota que nos acompañe en tódalas actividades que se fagan dende a biblioteca.

OS DEBUXOS FINALISTAS SON ESTES

Agora todos os nenos e nenas do colexio votarán por un destes debuxos ata o venres 28 de novembro, para ter a nosa mascota.

SORTE A TODOS E TODAS!!!!

XA TEMOS GANAS DE SABER QUEN É A NOSA MASCOTA!

CIRCULAR INFORMATIVA

CIRCULAR    CURSO 2014 – 2015

Poñémonos en contacto con Vdes., un ano máis para saudalos e solicitarlle a máxima colaboración na educación dos seus fillos e fillas co fin de acadar os obxectivos propostos.

Adxuntámoslles uns datos que consideramos moi importantes, polo que deben conservar este comunicado para estaren informados en todo momento.

Do 10  de setembro ao 19 de xuño: de 09.00 – 14.00 horas.

A partires do 1 de outubro, de 16.30 a 18.30 horas, de luns a venres, agás os martes, por estar o profesorado atendendo ás visitas dos pais/nais ou nas distintas reunións, permanecerá aberta a biblioteca do Centro para os nosos alumnos e alumnas, atendida polos profesores/as.

VACACIÓNS

Nadal: desde o día 22 de decembro de 2014 ata o día 7 de xaneiro de 2015, ambos os dous inclusive.

Semana Santa: desde o día  30 de marzo ata o 6 de abril de 2015, ambos os dous inclusive.

Entroido: días 16, 17 e 18 de febreiro de 2015.

Outros días non lectivos:

• Día do Ensino: 31 de outubro  de 2014.
  • Autorizado pola Delegación: día  15 de maio  de 2015.

ACTIVIDADES

Celebraranse o samaín, o magosto,  o entroido (13 de febreiro de 2015) e o día das Letras Galegas (13 de maio de 2015).

ENTREGA DE CUALIFICACIÓNS

1ª Avaliación: 19 de decembro, 2ª Avaliación: 27 de marzo, 3ª Avaliación, 19 de xuño.

VISITA AOS PROFESORES/AS TITORES/AS

Todos os martes de 16.30 a 17.30 horas.

Recomendamos concertar a entrevista co titor/a correspondente para que poida recabar a información axeitada da marcha escolar do seu fillo/a.

ASISTENCIA A CLASE

A asistencia a clase é obligatoria. Sempre que o alumno/a precise ausentarse do Centro para asistir a consulta médica ou por outra causa xustificada, ou estea enfermo, é obrigado comunicalo á Dirección do Centro ou ao mestre/a titor/a por escrito en nota asinada polos pais/nais.

Santiago de Compostela, 10 de setembro de 2014.

O Director

Manuel Brenlla Negreira

CIRCULAR INFORMATIVA

Ponse en coñecemento da comunidade educativa que a partires do día 15 de setembro de 2014 a entrada do alumnado farase do seguinte xeito:

• Os alumnos e alumnas farán as filas nos lugares indicados.
  • Os pais/nais deben retirarse das filas.

Desde as 08:45 ata as 09:15 e desde as 13:45 ata as 14:15 horas non se poderá acceder co coche ao recinto escolar.

Santiago de Compostela, 10 de setembro de 2014.

O Director

Manuel Brenlla Negreira