BENVIDA

No CEIP Mosteiro-Bembrive ofertamos un modelo de ensinanza afectiva e acolledora, aberta á comunidade, inclusiva, motivadora e participativa, coa finalidade de que, día a día, o noso alumnado experimente multitude de vivencias que lles permitan medrar como persoas con valores.

BENVIDOS/AS Á NOSA ESCOLA!

AXUDAS PARA DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS

Foi publicada pola Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos a orde pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en E.Primaria,Secundaria e E.Especial (Orde do 6 de novembro 2020).O ALUMNADO BENEFICIARIO DA AXUDA DE MATERIAL ESCOLAR NO CURSO 2020-21 XA TEN CONCEDIDA  AXUDA NON NECESITA PRESENTAR SOLICITUDE.

-TEN QUE PRESENTAR SOLICITUDE  o alumnado que non foi benefciario da axuda de material escolar no curso 2020-2021 que cumpra algunha das seguintes condicións:

• Que pertenza a unha familia cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 €.

• Alumnado matriculado en educación especial.

• Alumnado suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia.

• Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%.

• FORMA DE PRESENTACIÓN DA SOLICITUDE:

Unicamente de forma presencial no centro educatio no que estea matriculado o/a alumno/a.

•PRAZO:  Para o alumnado matriculado no centro no día de publicación da orde no Diario Ofcila de Galicia:10 días hábiles a partr do seguinte á publicación no Diario Ofcial de Galica, é dicir, do 16 ao 27 de novembro de 2020

PARA MÁIS INFORMACIÓN E DESCARGA DOS IMPRESOS PREMA NESTE ENLACE :   DOGA

IES ADSCRITO