PROMOCIÓN DE LOITA

Promoción de Loita

4º de Educación Primaria

Ceip Nº2 de Tui

Os pasados luns 10 e mércores 12 de Abril tivo lugar, para @s nen@s de 4º de Educación primaria, unha xornada de Promoción de Loita galega.

• O Luns 10 levouse a cabo no ximnasio do cole, a xornada de promoción onde participaron, todos os alumnos de 4º.

• O Mércores 12 tivo lugar a xornada de competición, nas instalacións do Pavillón vello de Tui, onde participaron ademáis os alumnos de 4º do Ceip Rebordáns.

Esta actividade organizada polo Servizo de Deportes da Provincia de Pontevedra, en coordinación coa Agrupación deportiva de deporte base do Baixo Miño, foi unha experiencia piloto, para motivar aos nosos alumnos, e darlles a posibilidade de competir nesta modalidade deportiva en campañas vindeiras.

Aquí vos deixamos algunhas fotos dos mellores momentos.