John un peregrino especial chegado de Armagh ( Irlanda)

John, un peregrino moi especial chegado de Armagh ( Irlanda), visita o noso colexio.

O pasado martes 17 de outubro chegou a Tui, facendo o Camiño de Santiago Portugués, un peregrino  moi especial que viña camiñando dende Oporto, dirección Santiago de Compostela.

John, que así se chama, é o sogro de Lorna, a compañeira Coordinadora do proxecto Erasmus+, en Irlanda do Norte.

Jonh foi director dunha escola en Armagh e camiñou moi de présa ata Tui porque quería coñecer a nosa escola e @s nen@s do CEIP Nº2 de Tui. Estivo nalgunhas clases e foi un placer a súa visita. Mágoa que non fose por máis tempo. Esperamos que se John volta a Galicia teña algún tempo máis para estar con nós e contarnos máis cousas interesantes de Irlanda, das súas escolas e d@s nen@as de alí.

Jonh, a very special pilgrim from Armagh visit our school

On October 17th, a very special pilgrim arrived Tui while he was doing Santiago´s route. Jonh, that´s his name, is Lorna´s (The irish Erasmus coordinator) father-in-law. Jonh was the Armagh´s school headteacher and he came to visit our school and meet our students and teachers. It was a great pleasure his visit. It was a pitty not being talking a little bit more. We hope that he can came back to tell us more interesting things about his school and the irish children.

Moitas gracias a John e a Lorna.