Dinamización Intercentros CEIP Nº2 de Tui-CEP Pedro Caselles de Tomiño

Ceip Nº2-Cep Pedro Caselles de Tui

Curso 19-20

Venres  día 8 de Novembro de 2019

O pasado venres día 8 de Novembro de 2019, tivo lugar no pavillón vello de Tui, a 1ª Xornada de Dinamización Intercentros entre o Ceip Nº2 de Tui e o Cep Pedro Caselles de Tomiño.

A xornada levouse a cabo de 10:00 a 13:45h aproximadamente no Pavillón Vello de Tui e os cursos participantes foron 5ºA e 3ºA.

Aquí vos deixamos as fotos dos bos momentos vividos e xogados cos amigos do Cep Pedro Caselles.

Grazas por facer posible unha xornada onde disfrutamos e pasámolo moi ben xogando a: Minibalonmán, Minibaloncesto, Minivolei, Bádminton e Fútbol-sala.

On Tuesday November 8th, CEIP Nº2 and CEP Pedro  Caselles played together several sports in the “1st Intercentres meeting”.

Here are some pictures of the great moments that students from 5th grade A and 3rd grade A spent with Pedro Caselles’ colleagues.