Deporte na Escola: Volei

DEPORTE ESCOLAR.

Volei Curso 19-20

O mércores día 4 de decembro  tivo lugar a 2ª  xornada da competición escolar de volei no Pavillón do Ceip Randufe. Esta tamén foi a derradeira xornada da competición, na que se levou a cabo a entrega de medallas a tódolos participantes.

Na categoría benxamín participaron 3 equipos formados por nen@s de 3º e 4º. Na categoría alevín participaron 4 equipos do noso colexio, formados por alumnado de 5º e 6º.

Tamén participou un alumno na categoría infantil. Noraboa a tod@s por esta xornada de volei, onde o importante foi a convivencia e o volei.

Aquí vos deixamos o enlace a Agrudebam onde podedes ver os resultados. Moitas grazas a Agrudebam por xornadas coma esta.

Volleyball championship

On December 4th there was the school Volleyball championship in CEIP Randufe. It was the last journey of the competition so the medals were handed too.

From our school three teams from 3rd and 4th grade and 4th teams  from 5th and 6th grade, among others,  participated.

Here you have some pictures of the jorney.