Dinamización Intercentros Ceip Nº2-Ceip Pintor Antonio Fdez de Goián

Ceip Nº2-Ceip Pintor Antonio Fdez de Goián

Curso 19-20

Venres  día 17 de xaneiro de 2020

O pasado venres día 17 de xaneiro de 2020  tivo lugar no pavillón vello de Tui, a Xornada de Dinamización Intercentros entre os Ceip Nº2- Ceip Pintor Antonio Fdez de Goián.

A xornada levouse a cabo de 9:15 a 13:45h aproximadamente no Pavillón Vello de Tui e os cursos participantes foron 4ºB e 5ºB.

Unha xornada na que disfrutamos cos amigos de Goián de: Minibalónmán, volei, bádminton, baloncesto, futbol-sala.

Grazas a todos por unha xornada de actividade física e saudable onde o respeto, a convivencia e o bo xogo fixeron que tod@s pasaramos unha xornada estupenda.

Intercentres dinamyzation

CEIP Nº2- CEIP PINTOR ANTONIO FERNANDEZ DE GOIAN

Last January 17th in Tui’s old pavillion students from CEIP Nº2 and CEIP Antonio Fdez de Goián played together. Pupils from 4th Grade B and 5th Grade B enjoyed playing together Handball, volleyball, basketball or soccer.